بهره‌برداری از ۸۳ پروژه راه و شهرسازی گیلان در دهه فجر امسال

0 104

صبح کاسپین :
همزمان با دهه مبارکه فجر امسال ۸۳ پروژه راه وشهرسازی گیلان با هزینه ای بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

علی خاوری مدیرکل راه وشهرسازی با بیان این که دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولت است، افزود : پروژه های عمرانی درحوزه های مختلف همزمان با دهه مبارکه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.
خاوری تصریح کرد: این پروژه ها در قالب احداث بیمارستان، ساختمان اداری ، مسکن مهر، زیر سازی ،روکش وآسفالت راههای روستایی،اصلی و فرعی و احداث پل های ارتباطی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال به ۱۳۸۰ واحد مسکن مهر، با هزینه ای بالغ بر ۹۳۲۴۰۰ میلیون ریال اشاره نمود و احداث و زیرسازی و روکش ۲۰۲ کیلومتر از راههای روستایی ، احداث دو پل ارتباطی در شهرستانهای رضوانشهر و فومن و روکش آسفالت راه اصلی و فرعی به طول ۲۲ کیلومتر اشاره کرد.
این مقام مسئول همچنین اظهار داشت: بهره برداری از بیمارستان۱۳۲ تختخوابی آستارا ، بیمارستان ۳۹ تختخوابی شهرستان رضوانشهر و ساختمان اداری استاندارد رودبار با هزینه ای بالغ بر ۵۹۱۵۰۰ میلیون ریال از دیگر اقداماتی است که در دهه مبارکه فجر امسال انجام می پذیرد.
رئیس شورای حمل و نقل استان گیلان با اشاره به تحول بزرگ پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های عمرانی وخدمات رسانی دولتها درراستای محرومیت زدایی وعمران وآبادی کشورگفت:اجرای پروژه های راهسازی درمناطق مختلف بخصوص درنقاط محروم و روستاها یکی ازمهمترین رویکردهای دولت است.
گفتنی است با بهره برداری از آسفالت راه های روستایی تعداد خانوار بهره مند به بیش از ۱۲ هزار خانوار خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =