رشد چهار برابری توسعه اماکن اقامتی گیلان ،نشانی ازمدیریت مطلوب دراین بخش است

0 175

صبح کاسپین : استاندار گیلان رشد چهار برابری توسعه اماکن اقامتی استان و بخش های نمونه گردشگری و صنایع دستی در یک سال و نیم اخیر را بیانگر وجود زیر ساخت های لازم و مدیریت مطلوب در این بخش دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی بندرانزلی با اشاره به افتتاح ۸۲۳ پروژه در سطح استان گیلان در دهه فجر امسال اظهار داشت: اعتبار صرف شده برای پروژه های استان، بدون در نظر گرفتن پروژه های بنادر گیلان، ۳۴ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال است که بخشی از آن در اواخر امسال و با حضور مدیران کشوری افتتاح می شود.

نجفی با اشاره به اجرایی شدن بخش اعظمی از پروژه های استان یادآور شد: حضور چشمگیر سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های امسال از ویژگی های شاخص این پروژه هاست.

وی؛ بندرانزلی را به عنوان یکی از شهرهای ویژه با پتانسیل های منحصر بفرد خواند و تاکید کرد: رشد چهار برابری توسعه اماکن اقامتی استان و بخش های نمونه گردشگری و صنایع دستی در یک سال و نیم اخیر، بیانگر وجود زیر ساخت های لازم و مدیریت مطلوب در این بخش است.

نجفی با تاکید بر توجه نمودن به وجود دریای خزر و تالاب بین المللی انزلی بعنوان منابع آبی منحصر بفرد گیلان، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 1 =