کشف حدود ۲ تن انواع مواد مخدر در گیلان

0 188

صبح کاسپین : ‍ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: در دهه ماه گذشته یک تن و ۹۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر بوده است.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، “احداله احدی” در نشست خبری با اصحاب رسانه و با اشاره به اهمیت حمیت اجتماعی و دستگاه های دولتی در کنترل آسیب های مواد مخدر، افزود: گزارش های مردمی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بسیار تاثیر گذار است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تصریح براینکه مردم میتوانند برای گزارش با شماره تلفن ۱۲۸ تماس حاصل کنند، متذکرشد: پلیس آماده دریافت گزارش های مردمی و جمع آوری سوداگران مرگ است.
وی با تاکید براینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان ۳۰ درصد افزایش کشفیات داشته است، خاطرنشان کرد: ۳۳ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.
احدی با یادآوری اینکه ۵۵ باند مواد مخدر نیز از سال گذشته تا اکنون در استان منهدم شده اند، ادامه داد: در دهه ماه گذشته یک تن و ۹۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر بوده است.
این مسئول با بیان اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده در استان تریاک است، گفت: مواد مخدر صنعتی مضرات بیشتری نسبت به مواد مخدر سنتی دارند.
احداله احدی با اشاره به اینکه دوستان ناباب و معاشرت با انسان های آلوده، جوانان را به سمت موادمخدر می کشاند، خاطرنشان کرد: مبدا ورود مواد مخدر به استان گیلان بیشتر از شرق کشور است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تاکید بر اینکه پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است، خاطرنشان کرد: پیشگیری در شیوع مواد مخدر بسیاری از هزینه های مادی و احتماعی جامعه را کم می کند.
این مسئول با یادآوری اینکه پلیس مقتدرانه جلودار قاچاقچیان مواد مخدر است، ادامه داد:پلیس گیلان با اجرای طرح های والعادیات توفیقات بالایی در کشف مواد مخدر داشته است.
وی با بیان اینکه ما با برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای نهاد های خانوادگی و اجتماعی، تولید محتواهای آموزشی، برگزاری نمایشگاه ها، ۷ هزار ساعت آموزش آسیب شناسی و مضرات مواد مخدر در سطح مدارس و دانشگاهی پیشگیری را در دستور کار قرار داده ایم، متذکرشد: آگاهسازی و اطلاع رسانی دقیق به جامعه، بسیاری از جرایم و معضلات این حوزه را کاهش می دهد.
این مقام انتظامی با تصریح براینکه بیکاری و عدم تربیت های خانوادگی بیشترین علت گرایش به مواد مخدر است، گفت: بیشترین افراد دستگیر شده و معتاد در میانگین سنی ۳۵ سال هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =