پروژه های آب وفاضلاب شهرستان سیاهکل افتتاح و به بهره برداری رسید

0 191

صبح کاسپین : با حضور نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل پروژه های آب وفاضلاب شهرستان سیاهکل افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ، مدیر امور آبفای سیاهکل از افتتاح پروژه های این شهرستان با حضور نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل همچنین معاون بهره برداری شرکت خبر داد.

بنا به این گزارش در ابتدای مراسم مرتضی صانع دوست معاون بهره برداری آبفای گیلان با اعلام ۲۶ پروژه قابل افتتاح و بهره برداری این شرکت در ایام مبارک دهه فجر افزود: این پروژه ها با هزینه کرد بالغ بر ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی ، استانی و سایر منابع تأمین اعتبار شده اند.

وی همچنین افزود: حفر دو حلقه چاه عمیق در دیلمان و سیاهکل، اجرای خط انتقال چاه و بازسازی تاسیسات بخشی از پروژه های قابل افتتاح آبفای گیلان می باشد که در سیاهکل به بهره برداری می رسد.

سپس حسن امیدوار مدیرامور آبفای سیاهکل اظهار داشت: خط انتقال چاه سیاهکل با اعتبار ۱۳۹۰ میلیون ریال اجرا شد و همچنین بازسازی تاسیسات با اعتبار ۴۲۰ میلیون ریال ، احداث ساختمان اتاقک چاه با اعتبار ۱۳۵۰ میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: حفر یک فقره چاه عمیق با اعتبار ۱۱۴۰ میلیون ریال، اجرای فاضلاب مسکن مهر ۷۶ واحدی با اعتبار۴۷۳ میلیون ریال ، اجرای خط ۲۰ کیلو ولت چاه جدید سیاهکل و اصلاح انشعابات آب از دیگر پروژه های بهره برداری شده امور آبفای سیاهکل در ایام مبارک دهه فجر می باشد.

مدیر امور آبفای سیاهکل با اشاره به حفر یک حلقه چاه عمیق با اعتبار ۱۳۶۵ میلیون ریال در دیلمان خاطرنشان کرد: این پروژه ها از محل اعتبارات ملی با هزینه کرد ۴۷۳ میلیون ریال و اعتبارات استانی با هزینه کرد ۶۱۶۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید .

درپایان مراسم ذبیح الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ضمن افتتاح پروژه های مذکور از تلاش وخدمات مجموعه آبفای گیلان در شهرستان سیاهکل تقدیر و تشکر نمود و خواستار توجه ویژه در رفع مشکلات حوزه آبرسانی این شهرستان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + دو =