رییس ستاد انتخاباتی روحانی درگیلان : مهم‌ترین دستاورد برجام تأمین امنیت ملی برای ایران

0 180

اختصاصی
صبح کاسپین: سید احمد حسینی رییس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان درجلسه با خبرنگاران دردفترخبرگزاری تسنیم با اشاره به اهمیت برجام،برجام را مرهون تلاشهای دولت روحانی دانست و گفت : اگر برجام نبود ما در کجا بودیم و ایران درچه وضعیتی قرارداشت.
حسینی با بیان اینکه وقتی حسن روحانی، دولت را تحویل گرفت وضعیت ایران در عرصه بین‌المللی مخاصمانه بود، اظهارکرد: رابطه سازنده‌ای با کشورهای دیگر وجود نداشت ایران ازدید جهانی چهره ای ستیزه گر داشت.
وی گفت : اگر قدرت دیپلماسی ایران و دولت روحانی نبود برجام بر آمریکا تحمیل نمیشد و بر خلاف منتقدان برجام معتقدیم که برجام بدترین قراردادی بود که به آمریکا تحمیل شد و اگر امروز ترامپ مخالف برجام است حتما نفعی در این قرارداد برای ایران متصور شده است .
رییس ستاد انتخاباتی روحانی خاطرنشان کرد: به برکت برجام شرایطی ایجادشد که تقریبا بیش ازدو میلیون بشکه نفت صادرات میکنیم.
وی در ادامه بااشاره به اینکه توانستیم در اقتصاد ایران را بازکنیم ادامه داد: کسی نمی‌تواند روند مثبت را کتمان کند، شرایطی که برجام ایجاد کرد سبب شد تا اقتصاد درروند سقوط باقی نماند.
حسینی مهم‌ترین دستاورد برجام را تأمین امنیت ملی برای ایران دانست و گفت: به دلیل اینکه ۵ قطعنامه علیه ایران صادرشده بود در معرض آسیب بودیم و آن‌هایی که فکر می‌کردند این ورق‌پاره بود باید جوابگو باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.