عباس علیزاده عنوان کرد: عدم توسعه شهر رشت ، نبود ثبات مدیریت شهری

0 268

به گزارش صبح کاسپین، ستاد دوم عباس علیزاده کاندیدای پنجمین دوره شورای شهررشت با حضور پرشور هوادارانش درکوی ژاندارمری رشت افتتاح شد.
عباس علیزاده کارشناس ارشد حقوق بین الملل و رییس اداره نظارت تعاونی های اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان می باشد.
رییس اداره نظارت تعاونی های اداره کل تعاون در تشریح مشکلات رشت اظهار داشت: تا کنون اقدامات موثری برای توسعه این شهر صورت نگرفته با توجه به اینکه رشت دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه زیادی است.
وی یکی از عوامل عدم توسعه شهر رشت را نبود ثبات مدیریت شهری دانست وگفت : اگر به استانهای دیگر و کلانشهرهای کشور نظر بیافکنیم رمز توسعه این شهرها وجود یک مدیریت ثابت شهری در ساختار مدیریتی شهر است در حالیکه در شهر رشت در طول چند سال گذشته بارها و بارها جایگاه مدیریت شهری دستخوش تغییر و تنش شده است.
کارشناس ارشد حقوق بین الملل با اشاره به ظرفیت های موجود در شهر رشت برای گذر از معضلات و رسیدن به درآمد پایدار گفت : شهر رشت همواره شهر اولین ها در کشور بوده و اکنون می تواند با داشتن مکانهای تفریحی و گردشگری در جلب توریست موفق عمل کند .
رییس اداره نظارت تعاونی های اداره کل تعاون: تعاونی ها نمادی از همگرایی ، خرد جمعی و درآمد زایی هستند و این بحث میتواند در بعد دیگری برای منافع مردم و در شورای شهر و مدیریت شهری اجرایی شود .


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.