مجید عزیزی: توزیع نابرابر و نامناسب امکانات رفاهی  از معضلات رشت محسوب می شود

0 204

اختصاصی
مجید عزیزی عضو علی البدل شورای اسلامی شهر رشت  درگفتگو با صبح کاسپین با اشاره به اهمیت افزایش نشاط اجتماعی  شهروندان اظهارکرد :تاکنون آن طور که درخور و شایسته شهروندان می باشد به این موضوع توجه نشده است.
عضو علی البدل شورای شهررشت خاطرنشان کرد: درصدزیادی ازمناطق رشت دارای کمترین سطح رفاه اجتماعی هستند،توزیع نابرابر و نامناسب امکانات رفاهی ازجمله نبود پارک ها ، فضای سبز و زمین فوتبال دربسیاری ازمحلات رشت معضل اجتماعی محسوب میشود.
مجید عزیزی گفت :شاید کسانی که متولی این امر در شورای شهر و شهرداری بودند ،کمبود بودجه را علت کوتاهی دراین امربدانند،اما من می گویم این نادرست است.
وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از هزینه ساخت و ساز امکانات رفاهی و تفریحی را شهروندان از طریق عوارض ساخت و ساز پرداخت می کنند، افزود: پس شهروندان همه مناطق شهری ،حق برخورداری عادلانه از فضاهای تفریحی و اجتماعی رادارند.
عضوعلی البدل شورای شهررشت  درادامه سخنانش با اشاره به اهمیت وظایف کمیسیون فرهنگی در شور و نشاط اجتماعی خاطرنشان کرد: این کمیسیون می تواند با اجرای برنامه های دینی ،مذهبی ،آموزشی و فرهنگی آسیب اجتماعی را به نشاط اجتماعی تبدیل کند.
مجید عزیزی گفت: طرح اوقات فراغت،طرح مسجد محوری  ،توسعه تفریحات ورزشی درحوزه شهروندی ،تشکیل تیم های محله ای ،برنامه ریزی و اجرای ورزش های تفریحی و گروهی از برنامه های مهم  فرهنگی به شمار می آید.
وی در ادامه سخنانش دربحث زیبا سازی شهررشت  گفت: برای اجرای برنامه های زیبا سازی شهر نباید نظر و سلیقه شخصی اعضا شورا یا شهرداری اعمال گردد که درنتیجه با نارضایتی مردم همراه باشد،بلکه  باید از مشاوره متخصصان و هنرمندان زبده دراین بخش بهره برد.
عزیزی رضایت شهروندان را در همه حال امری مهم و ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد : همه مسئولین باید در خدمت مردم باشند ، شورا و شهرداری باید در جلب رضایت شهروندان اهتمام ورزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.