آتش سوزی خودروی سواری در بلوار نماز آتش نشانان را به محل حادثه کشاند

0 81

صبح کاسپین: در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۲:۰۷ شب گذشته ۱۰ خرداد ۹۶ مبنی بر وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی، بلافاصله ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی اطفائیه بهمراه ۳ آتش نشان از ایستگاه ۴ را به محل حادثه واقع در بلوار نماز، روبروی فروشگاه سناتور اعزام کرد.
شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، شعله وری شدید یکدستگاه خودروی سواری “پژو آردی” مشاهده می شد.
مومنی با بیان اینکه علت این آتش سوزی پارگی شیلنگ بنزین و ریزش آن بر روی اگزوز داغ بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله با پهن کردن یک رشته لوله نواری نسبت به اطفای آتش اقدام نموده و پس از حصول اطمینان از عدم وجود هر گونه خطر و انجام تمهیدات ایمنی به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.
مومنی در پایان با بیان این مطلب که خوشبختانه بواسطه نزدیکی ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه آتش در کمترین زمان ممکن خاموش شد، افزود: به شهروندان بخصوص رانندگان توصیه می شود، حتما یک دستگاه کپسول خاموش کننده از نوع پودری در داخل خودرو داشته باشند و روش صحیح استفاده از آن را فرا بگیرند چرا که بسیاری از آتش سوزی های بزرگ بواسطه وجود کپسول های آتش نشانی و آگاهی از روش صحیح اطفای آتش در همان لحظات اولیه خاموش خواهند شد.
همین گزارش حاکی است: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در بر نداشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.