فساد، رشوه و قاچاق در زمان کرباسیان در گمرک

0 156

به گزارش عصرکاسپین،نائب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مسعود کرباسیان در زمان مدیریت در گمرک با انتقادات و اشکالاتی مواجه بود، گفت: فساد، رشوه و قاچاق در زمان کرباسیان در گمرک وجود داشت اما وی الان برای وزارت اقتصاد معرفی شد.
جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به معرفی مسعود کرباسیان به‌عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت: ما در زمان حضور کرباسیان در گمرک به وی انتقاداتی داشتیم.

وی افزود: در حال حاضر که وی بعنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد معرفی شده، معتقدم که وی در دولت حریف افرادی چون نوبخت و سیف رئیس کل بانک مرکزی نخواهد شد.

نائب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به عملکرد ضعیف کرباسیان در گمرک گفت: زمانی که وی در گمرک بود شاهد قاچاق کامیونی بودیم و کالا و اجناس از مبادی قانونی و رسمی قاچاق می شد و با کامیون وارد کشور می شد.
کوچکی نژاد افزود: حتی فساد اقتصادی و رشوه در گمرک خیلی وجود داشت.
وی با بیان اینکه کرباسیان روز سه شنبه در صحن مجلس با وی صحبت کرد، گفت: وی ادعا دارد که برای جلوگیری از این تخلفات کارهایی انجام داد.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فضای مجلس نسبت به کرباسیان مشخص نیست و باید دید که وی چه برنامه هایی در صحن مجلس ارائه می کند و چگونه از این برنامه ها و انتقادات نمایندگان مخالف دفاع می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =