مدیرکل بنیادشهید گبلان: مدیران باید ظرفیت نقدپذیری خود را بالا ببرند

0 150

به گزارش عصرکاسپین، مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به خطرات و سختی های شغل خبرنگاری ، اظهارکرد: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی در حال خدمت و فعالیت هستند.
عبدالله پاکاری با تاکید بر اینکه مدیران باید ظرفیت نقدپذیری خود را بالا ببرند گفت: تعامل با رسانه بسیار ملموس است، رسانه در رسیدگی بهتر به ۳۲ هزار ایثارگر استان گیلان نقش به سزایی دارد.
وی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره حوزه ایثار و شهادت در هفته گذشته افزود: امیدواریم بتوانیم در این حوزه منتخبین بیشتری در مقایسه با سایر استان‌ها داشته باشیم.
پاکاری با اشاره بر اینکه سازمان بنیاد شهید ماهیت فرهنگی و انقلابی دارد ادامه داد: مباحث فرهنگی یکی از اولویت‌های برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در بحث ترویج فرهنگ شهادت نقش والایی دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید گفت: مشق مناجات شهدا با حضور اساتید برجسته استان به مناسبت روز بزرگداشت قلم آثار شهدا (مناجات ها، دلنوشته ها و وصایای شهدا) کتابت شد.
وی تولید برنامه‌های رسانه‌ای و هنری در رابطه با شهادت را از دیگر برنامه های فرهنگی بنیاد شهید دانست و افزود: ۲۵۰۰ فعال قرآنی در استان گیلان داریم و ۱۷۰ قرآن آموز ایثارگر در استان فعال هستند و استانداردهای لازم در این مجموعه در حال پیگیری است‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − چهار =