مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس گیلان: اصحاب رسانه عامل پویایی و تحرک جامعه هستند

0 145

به گزارش عصرکاسپین،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان درنشست خبری به مناسبت روز خبرنگار، اصحاب رسانه را عامل پویایی و تحرک جامعه توصیف کرد و گفت: هرروز می تواند روزخبرنگارباشد.

علی اوسط اکبری مقدم با اشاره به اینکه صاحبان اندیشه و قلم عهده‌دار رسالت اصلی جامعه هستند خاطرنشان کرد: وقتی انسان پویا و به حقوق خودآگاه شود، به طبع جامعه نیز چه در بعد سخت‌افزاری و چه در بعد نرم‌افزاری پویا و مترقی خواهد شد.
وی افزود: در مدارس گام های نخست برای آگاهی و پویایی افراد برداشته می شود اما فرد تمام وقت در مدرسه یا دانشگاه نیست و به همین دلیل رسانه ها رسالت بزرگتری را برعهده دارند.

علی اوسط اکبری مقدم با تاکید بر ضرورت مدیریت راهبردی از سوی صاحبان قلم یادآور شد: امروز با توجه فراگیری تکنولوژی تمام آحاد جامعه از رسانه‌های مجازی، نوشتاری، گفتاری و رسانه ملی بهره می‌برند.
مدیرکل نوسازی ، توسعه وتجهیزمدارس با تاکید بر اینکه مسئولین باید نقد پذیر باشند گفت: اگر مشکلاتی در هر حوزه ای وجود دارد باید به دور از اعلام نظر مغرضانه انتقال داده شود و اگر عملکرد مثبتی هم وجود داشته باید به دور از تعریف و تمجید بیان شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =