انتخاب شهردار بدون منفعت طلبی یا غرض ورزی

0 115

یادداشت / الهام شاد
این روزها با روی کار آمدن شورای اسلامی دوره پنجم شهر  رشت دغدغه انتخاب شهردار برای شهر رشت بیش از هرچیزی در بین شهروندان حس می شود.
درجلسه علنی چندروز گذشته شورای اسلامی شهررشت ، پنج گزینه نهایی برای تصدی بر شهرداری  انتخاب شدند که قرار شد فردا اعضای شورای شهر با بررسی برنامه های ارائه شده توسط  کاندیدای شهرداری ، در نهایت شهردار رشت را انتخاب کنند.

در شرایط حساس کنونی که رشت درگیر انتخاب شهردار است عده ای از روی منفعت طلبی شخصی از کاندیدایی حمایت افراطی میکنند یا از روی غرض ورزی کاندیدای دیگری را مورد هجمه ها یا بهتر بگویم انتقادات تند وتیز و حتی تهمت ها قرار می دهند اما مهم اینست که مردم آگاه گول فریب کاری این عده را نخواهند خورد .

در روزهای اخیر با داغ شدن بحث انتخاب شهردار در جامعه شاهد نگرانی در بین شهروندان هستیم ، شهروندانی که همواره با عدم خدمات رسانی مطلوب و در خور شان رشت  مواجه هستند ، اکنون مردم آگاه و فرهیخته کاسه صبرشان لبریز شده واز شورای شهر توقع انتخاب فرد اصلح و شایسته را برای کلید داری شهرداری رشت دارند.

امید است که اعضای شورای اسلامی شهر رشت  شهردار را تنها براساس شایستگی ها و توانمندی ها و با توجه به منافع شهری انتخاب کنند و از هرگونه لابی گری و اعمال سلیقه شخصی و انتخاب منفعت طلبانه بپرهیزند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.