اولین المپیاد زندانیان گیلان ویژه شهروندان آسیب دیده اجتماعی برگزار شد

0 156

عصرکاسپین ، به گزارش روابط عمومی زندانهای گیلان، اولین المپیاد زندانیان گیلان ویژه شهروندان آسیب دیده اجتماعی در سه گروه هدف نسوان- کانون های اصلاح و تربیت و مددجویان مرد زندانهای گیلان همزمان با سراسر کشور در زندانهای گیلان برگزار شد.
سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای گیلان در افتتاحیه این مسابقات گفت:رویدادها و جشنواره های ورزشی علاوه بر ارتقای کاهش آسیب می تواند فاصله های کاذب میان زندان و جامعه را به حداقل برساند . حسینی ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان-هیت های ورزشی در برگزاری هرچه با شکوهتر این مسابقات از تلاش های روسای زندانها و مسئول تربیت بدنی اداره کل تقدیر نموده و گفت باید تلاش کنیم تا با برنامه های فرهنگی و ورزشی ضمن پرنمودن اوقات فراقت زندانیان، مهارت و توانمندی آنان را با هدف بازگشت سعادتمندانه به جامعه بالا ببریم.
وی در ادامه افزود : این المپیاد در ۱۱ رشته و با مشارکت ۲۳۸۲ زندانی در ۱۵ روز در کلیه زندانها برگزار شد تا با این رویداد موج جدیدی در زندانها ایجاد گردد.
گفتنی است در حاشیه آن نیری املشی مسئول تربیت بدنی زندانهای گیلان نیز گفت : در تلاشیم با حمایت مسئولین از کلیه ظرفیتهای استان در حوزه ورزش با هدف ارتقای برنامه های ورزشی در زندانها استفاده کرده تا ورزش را در زندانها نهادینه تر کنیم.
وی از برگزاری بیستمین دوره مسابقات والیبال کارکنان زندانهای گیلان در ۱۲ مهرماه با شعار ورزش –ایثار-نهضت حسینی به میزبانی انزلی خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.