با تمام توان از سرمایه گذاری و تولید حمایت می کنیم

0 139

عصرکاسپین ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : در جهت حمایت از اشتغال و تولید از تمام ظرفیتها و اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد .

احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بیان داشت : در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از صنایع کوچک و اقتصاد مقاومتی این سازمان با اجرای سیاستهای حمایتی و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان در صددایجاد اشتغال و کار آفرینی و حمایت همه جانبه از صنعت کشور به ویژه صنایع کوچک می باشد .

وی در ادامه افزود : ابلاغ دستورالعمل موقات پرداخت دیون از جمله اقداماتی بود که بسیار مثمرثمر و مورد استقبال فراوان تولیدکنندگان قرار گرفت و در پی تمدید زمان آن در آینده بسیار نزدیک می باشیم .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص اراضی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی نیز اعلام نمود : در حمایت از اشتغال و تولید از تمام ظرفیتها و اختیارات قانونی استفاده نموده و با سواستفاده کنندگان نیز مطابق مفاد قراردادهای حق انتفاع رفتار خواهیم کرد .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: اولویت اصلی ما حل مسائل و مشکلات صنعتگران و کمک به راه‌اندازی واحدهای صنعتی می باشد تا با رفع موانع ، شاهد رشد صنعت ، رونق اقتصاد و جذب سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باشیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 11 =