بیانیه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس

0 130

به گزارش عصرکاسپین،بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در بیانیه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس ، این دوران را یکی ازحساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم دانست.
به گزارش ایثار گیلان، در این بیانیه آمده است:۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است. دوران هشت ساله دفاع مقدس مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان بر تارک حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.
دفاع مقدس امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنانش در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق طلبانه یک ملت بزرگ، فروزان خواهد بود.
هفته دفاع مقدس مجالی است برای بازشناخت ظرفیت ها و ذخائر معنوی و فرهنگی شهدا، جانبازان و آزادگان و بازگویی رشادت و جانفشانی دلیر مردانی که عاشقانه دل به آرمان های والا و انقلابی امام عظیم الشان دادند.
پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام شهیدان خمینی کبیر شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوزی جهان گیر شد.
دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی ، فرهنگی و … توانست معادلات جهانی را بر هم زند و تحلیل های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.
بی شک این حادثه عظیم در یاد ها خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی انقلاب بر جای خواهد گذاشت.
بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ضمن گرامیداشت سالروز دفاع مقدس، بر روح آرام گرفته همه رادمردان این حماسه که در خاک عنوده اند و در بهشت آسوده اند سلام و درود می فرستد و برحفظ آرمانهای امام راحل و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین ادامه راه شهدای اسلام که با ایثار و از خود گذشتگی با نثار جان خود از اسلام و ارزشهای آن جانانه دفاع کردند تأکید می نماید.
پاکاری
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + شانزده =