فرماندار شفت : جامعه ای که در آن احساس امنیت نباشد به مرور زمان متزلزل خواهد شد.

0 116

عصرکاسپین ، فرماندار شفت عصر امروز با فرماندهان و مدیران اجرایی نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شفت ، محمدرضا محسنی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت تبریک گفت و اظهار کرد : خدمات و دستاوردهای پلیس باید به خوبی تببین و اطلاع رسانی گردد.

فرماندار شفت با بیان اینکه امنیت لازمه توسعه پایدار است افزود: جامعه ای که در آن احساس امنیت نباشد به مرور زمان متزلزل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وجه تمایز نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها احترام به ارزش های اسلامی و باورهای مذهبی است افزود : رعایت حقوق شهروندی و اخلاق اسلامی ویژگی بارز نیروی انتظامی است.

نماینده عالی دولت در شفت در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس ، دفاع از اعتقادات قلبی یک ملت در برابر توطئه دشمنان بود تصریح کرد : ارتش ۲۰ میلیونی مورد نظر حضرت امام(ره) با مشارکت آحاد جامعه در مقوله امنیت حاصل می شود.

رییس شورای تامین شهرستان شفت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آغاز سال ۱۳۹۶ با برگزاری ۲ انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری همراه بود که در سایه امنیت و آرامش به بار نشست افزود : این انتخابات شکوهمند در کشور با بهره گیری از عوامل اجرایی و نظارتی و با تامین امنیت از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی محقق گردید.

وی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان شفت در برخورد با هنجارشکنان و تکریم شهروندان ابراز رضایت نمود و افزود : این رعفت و اخلاق اسلامی است که سبب نزدیکی مردم به پلیس شده است.

گفتنی است در پایان این دیدار از فرماندهان و مدیران اجرایی نیروی انتظامی شهرستان شفت با اهدای هدیه و لوح قدردانی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + هجده =