استاندار گیلان : مسئولان پاسخگوی مردم باشند.

0 79

به گزارش عصرکاسپین،استاندار گیلان در نشست شورای با تاکید بر توجه بیشتر مدیران بر عملکرد درست و فعالانه تصریح کرد : مدیران دستگاه های اجرایی باید به گونه ای عمل کنند که در پاسخگویی به رسانه ها و مردم ابایی نداشته باشند و قدرتمندانه ازعملکرد خود دفاع کنند.
مصطفی سالاری همچنین قانون مداری ، بهره گیری از روش های تسهیل گرایانه و خلاقیت و نوآوری را از خصوصیات مدیران موفق دانست و افزود : از مدیرانی که با شهامت و برای مردم خدمت می کنند ، حمایت و با مدیرانی که مردم مدارانه عمل نکنند برخورد جدی می کنیم.
وی به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد دست کم هفته ای یک بار به شهرستان ها سفر کنند و از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و حل کنند.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه گاهی موضع گیری های اشتباه خودمان در تصمیم گیری ها ، موانعی سخت تر از تحریم های دشمنان در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد می کند افزود : اگرچه برجام برخی موانع را در مسیر پیشرفت و تعامل با کشورهای مختلف رفع کرد اما باید تلاش کرد علاوه بر توسعه روابط بین الملل با ابتکار عمل و تلاش بیشتر اهداف نظام را تحقق بخشید.
مصطفی سالاری در ادامه ۱۳ آبان را فرصتی مناسب برای حضور مقتدرانه مردم در تجمعی ملی عنوان کرد و گفت : حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان فرصتی برای پاسخگویی ملت ایران به زیاده گویی هاو اظهار نظرهای بی اساس دشمنان است.
در ادامه نشست شورای اداری گیلان منوچهر جمالی ، محمد صادق حسنی ومحمد مهدی افتخاری از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم اتحاد و همدلی مسولان ، تلاش مدیران دستگاه های اجرایی در افزایش کار و درآمد و رفع محرومیت و بیکاری در استان به ظاهر ثروتمند گیلان مطالبی بیان کردند.
ستار علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان هر یک به مناسبت هفته وقف و پژوهش و فناوری گزارشی ارائه دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.