فرماندار آستانه اشرفیه در کمیسیون طرح تکاپو : پرداختن به تهیه مایحتاج مردم از الزامات ضروری و وظایف ما می باشد و در این راه باید از علم بهره ببریم

عصرکاسپین,
به ریاست رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه جلسه بررسی پروژه های طرح تکاپو با حضور اسحاق شعبانی مدیرکل شیلات استان گیلان و علی صیادی معاون مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد .

به گزار روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه ؛ رحیم حیدری گلرودباری فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه بررسی پروژه های طرح تکاپوی شهرستان گفت : پرداختن به تهیه مایحتاج از الزامات ضروری و وظایف ما می باشد و در این راه باید از علم  بهره ببریم .

فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه با اشاره به موضوع بهره برداری از ۱۰۰ مزرعه پرورش ماهی گفت : باید ادارات شیلات و جهاد کشاورزی با دقت نظر نسبت به اطلاع رسانی کشاورزان اقدام نمایند تا طرح پرورش ماهی در شالیزار  که بنام طرح مزرعه پرورش ماهی می باشد در شهرستان نیز با دقت نظر پیش رود . ادارات شهرستان موظف هستند طر ح هایی که در دست متقاضیان است یا در اداره بسر می برد و متقاضی کمتر پیگیر می باشد شما پیگیر آن طرح باشید تا سرعت پیشرفت اجرای طرح ها افزایش یابد .

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گفت : در رفع و رجوع برنامه ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی و طرح تکاپو که پیرو منویات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهور می باشد دقت نظر داشته باشند که اگر کم کاری صورت پذیرد بنده  به شخصه پیگیری خواهم نمود. لزوما طرح ها با کارشناسی های دقیق بررسی شود تا از کمیسیون استان عودت پیدا نکنند و تسهیلات منجر به ایجاد شغل و اشتغال گردد و افراد بیکار شاغل شوند نه اینکه فرد بیکار تبدیل به فرد بیکار بدهکار شود.

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.