فرماندار آستانه اشرفیه :رسانه ها نقش بسیار عمیق و تاثیر گذار در فرهنگ سازی جامعه دارند

عصرکاسپین ، فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور امام جماعت این شهرستان و جمعی از مدیران و خانواده شهید اسحاقی برگزار شد عنوان کرد: دشمن راز پیروزی انقلاب را فهمیده و با دادن آمارهای دروغین و کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب، درصدد ناامیدی، بدبینی و صلب اعتماد افراد نسبت به انقلاب اسلامی است.

رحیم حیدری با اذعان به اینکه باوجود فشار و تحریم، ایران همواره ازلحاظ دانش علمی در جهان حرف‌هایی برای گفتن دارد بیان کرد: در این مدت آمریکا ایران را تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌ها و زیر بند ۷ منشور سازمان ملل قرار داده  ولی با سخت‌کوشی مردم و دانشمندان ایران ازلحاظ علمی و هسته‌ای در جهان در سطح خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با خروج خود از برجام باعث سربلندی ایران شد گفت: آمریکا با خروج از برجام قصد منزوی کردن ایران را داشت ولی با این کار باعث شد اتحادیه اروپا نسبت به تحریم و خروج آمریکا از برجام موضع بگیرد و این باعث افتخار ایران است که در مراجع بین‌المللی سربلند شده است.

حیدری رسانه ها را ریل گذار  و فرهنگ ساز جامعه نام برد و گفت:رسانه ها نقش بسیار عمیق و تاثیر گذار در فرهنگ سازی جامعه دارند  و حضور مردم در صحنه های جنگ تحمیلی از سوی خبرنگاران  در دل مردم نهادینه شد.

رحیم حیدری افزود : رسانه های شهرستان در بسیاری از موارد خیلی دلسوزانه تر از مسئولین شهرقدم های اساسی برمی دارند.

گفتنی است در این مراسم از مادر گرامی خبرنگار شهید سیدمحمد اسحاقی و از فعالان رسانه ای شهرستانی و استانی که در حوزه خبری اخبار شهرستان را پوشش می دهند تقدیر بعمل آمد .

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.