امضا تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرکهای صنعتی و دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان

0 79

عصرکاسپین ،مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : این تفاهم نامه در راستای اجرای دوره های آموزشی و برگزاری آزمون در سطوح نیروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان میباشد .
احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان طی نشستی با رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استانهدف از انعقاد این تفاهم نامه را آموزش مهارتی به نیروی کار صنایع ، ارزشیابی و سنجش صلاحیت نیروی کار صنایع ، بهره گیری از ظرفیت شرکت در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و شناسایی مشاغل موجود و مشاغل جدید در حوزه صنایع دانست.
شهیدی گفت : بسیاری از مشکلات و لطمات در واحد های صنعتی ناشی از عدم مهارت کافی و تخصص افراد شاغل در این حوزه است که ما می کوشیم این نقیصه را به کمک دانشگاه فنی و حرفه ای استانبرطرف نمائیم. رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان انعقاد تفاهم‌نامه را گامی در جهت بهبود کیفیت تولید دانست و از آمادگی این مجموعه در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد.
وی برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز شرکت و اخذ آزمون ، صدور گواهینامه مهارت ، مشارکت در راه اندازی کارگاه های آموزشی ، انجام آینده پژوهی مشاغل جدید در حوزه صنعت ، انجام نیازسنجی آموزشی جهت اجرای دوره های آموزشی ، همکاری در برگزاری سمینارها ، همایش ها ، کارگاه های آموزشی مشترک را از جمله موضوع های مطرح شده در این تفاهم نامه عنوان کرد.
شهیدی گفت : این تفاهم نامه به منظور توانمندسازی مهارت نیروی انسانی شاغل در بخش صنعتی ، ارتقاء سطح مهارت کارگران و کارکنان در راستای بهره وری صنایع مرتبط منعقد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن اثربخش خواندن آموزش های فنی و حرفه ای و همسو بودن با سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابراز داشت که با نیازسنجی آموزشی مطرح شده می توان شاهد بالابردن تولیدات در کارخانجات بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.