اولین دوره مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی آغاز به کار کرد

0 260

عصر کاسپین _اختصاصی،اولین دوره مجموعه رویدادهای از دانایی تا دارایی همزمان با عید غدیر ودرهفته دولت با همکاری فرمانداری شهرستان شفت آغاز به کار کرد. مراسم افتتاح این مجموعه ،عصر چهارشنبه با حضور رئیس پارک علم وفناوری استان گیلان وفرماندارشهرستان شفت در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزارشد.درابتدای مراسم محمدرضا محسنی، فرماندارشهرستان شفت گفت: باید از تمامی ظرفیت های مختلف دانش آموختگان در جهت بهبود فضای کسب وکار استفاده کنیم.
وی افزود:با توجه به پیشرفت روز افزون علم ودانش وصنعت، ما باید بتوانیم از فضای فناوری روزدر زمینه های مختلف،هم در راستای رساندن خدمات بهتر به جامعه پیرامون وهم جهت ایجاد کسب وکار، استفاده کنیم.
درادامه مراسم ریاست پارک علم وفناوری اظهار کرد:ما در کشور بیش از سی میلیون جوان وچهار میلیون دانشجو داریم،که سهم استان گیلان بیش ازصدو بیست هزار دانشجو است. علی باستی گفت:برای توسعه اقتصاد دانش بنیان؛باید ازظرفیتهای فوق العاده ،با فراهم کردن شرایط ومحیط بهره بگیریم.یکی از این شرایط،آموزشهایی است که اساتید مجرب رویداد از دانایی تا دارایی طی چهار هفته ارائه می دهند. وی ادامه داد:این مجموعه رویداد شامل ۴ کارگاه آموزشی ۴ ساعته تحت عناوین؛ “خلاقیت و نوآوری”، “امکان سنجی و اعتبار سنجی ایده”، “تیم سازی و کار تیمی”، “طراحی کسب و کار” است ودرپایان افرادی که پذیرفته میشوند در یک رویداد استارتاپ ۵۲ ساعته شرکت میکنند تا بتوانند کسب و کارشان را راه اندازی کنند. باستی اشاره کرد:وظیفه پارک علم وفناوری حمایت ازکسب و کارهایی است که نتیجه بخش وشفاف باشند.وی افزود: این برنامه برای هر شهرستان به طور مجزا برگزار و تنها شرکت کنندگان بومی آن شهرستان مجاز به ثبت نام و شرکت در دوره می‌باشند. شرکت در این دوره برای افراد واجد شرایط رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام، به وبگاهwww.evand.com و یا به فرمانداری های شهرستان‌های استان گیلان مراجعه نمایند.
در انتهای مراسم آرمین خساره استاد برجسته این مجموعه، مفاهیم اولیه وضروری در زمینه خلاقیت وایده پردازی را به تفصیل ارائه دادند.
۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.