با حکم رییس فدراسیون تیراندازی، سید مهدی نقوی سرپرست هیأت تیراندازی منطقه آزاد انزلی شد

عصرکاسپین ,براساس حکم علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی کشور، سید مهدی نقوی به عنوان سرپرست هیأت تیراندازی منطقه آزاد انزلی منصوب شد.

در این حکم تصریح شده است که با استناد به تبصره ۳ ماده ۱۰ آیین نامه هیأت های ورزشی جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد انزلی و نظر به لیاقت و شایستگی جنابعالی به سمت سرپرست هیأت تیراندازی منطقه آزاد انزلی منصوب می گردید.

علی دادگر اظهار امیدواری کرد که با توجه به علاقمندی و کاردانی شما و به کارگیری نیروهای بالقوه موجود در منطقه و همکاری تنگاتنگ با هیأت محترم تیراندازی استان گیلان، در آینده ای نزدیک شاهد تحول چشم گیر، گسترش و شکوفایی این ورزش اسلامی و میهنی که همواره مورد تأکید و سفارش حضرت ختمی مرتبت، رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بوده است باشیم.

گفتنی است منطقه آزاد انزلی با مساحت بالغ بر ۸۶۰۰ هکتار دارای ۲۹ روستا با جمعیت افزون بر ۳۰ هزار نفر،
دو شهرک صنعتی فعال ، مجتمع های تجاری و گردشگری و مجتمع بندری کاسپین است  که به دلیل توانمندی های متنوع و زیرساختی ایجاد شده طی سال های اخیر در مسیر توسعه همه جانبه قرار دارد و  اقدامات خوبی در زمینه میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی، توسعه زیرساختها ورزشی از جمله  احداث ورزشگاه ساحلی و مرکز تفریحات دریایی و ساخت زمین های ورزشی در این منطقه انجام شده است و هم اکنون  بیش از ۱۳ هیات ورزشی مستقل در منطقه آزاد انزلی مشغول به فعالیت می باشد

خبرهای تازه
نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.