رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت: حضور جوانان ورزشکار و متخصص در سازمان آتش نشانی موجب دلگرمی شهروندان است

0 79

عصرکاسپین ،رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت: حضور جوانان ورزشکار و متخصص در سازمان آتش نشانی موجب دلگرمی شهروندان است
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: حضور جوانان ورزشکار، متخصص و با نشاط در یک سازمان امدادی و خدمات رسان همچون آتش نشانی موجب دلگرمی بیشتر شهروندان و اعضای شورای رشت است.
فاطمه شیرزاد با حضور در محل برگزاری تست عملیاتی ، ورزشی آتش نشانان شهرداری رشت اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی به عنوان سربازان دفاعی این شهر باید همواره از آمادگی لازم به منظور مقابله با بحران هایی از جمله آتش سوزی و … برخوردار باشند.
وی با تاکید بر اینکه حضور آتش نشانان در زمان بروز حوادث موجب دلگرمی و آرامش خاطر شهروندان می شود بیان کرد: برگزاری چنین تست هایی نقش موثری در آمادگی بیشتر این نیروهای خدوم و پر تلاش داشته و شهروندان و اعضای شورا قدردان جانفشانیهایی آنان هستند

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با حضور در ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی و ضمن بازدید از خودروهای خدماتی و لجستیکی آن گفت: حفظ و نگهداری از تجهیزات آتش نشانی همواره برای آتش نشانان بسیار حائز اهمیت بوده است.
شیرزاد با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشانی از افراد متخصص و مجرب هستند بیان کرد: یکی از دلایل طول عمر خودروهای آتش نشانی توجه به مقوله حفظ و نگهداری از آنان بوده و این مهم همواره توسط تیم فنی خودرویی این سازمان به دقت پیگیری می شود.
تست عملیاتی ورزشی آتش نشانان شهرداری رشت به مدت سه روز برگزار و روز سه شنبه آخرین گروه از نیروهای آتش نشانی در آن شرکت خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.