نشست مدیران ستادی و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور در رشت

0 81

عصرکاسپین ،آخرین راهکارهای افزایش بهره وری در نخستین نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور در رشت برگزار شد.
رمضان پور معاون مجلس و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه در این نشست گفت : هم اندیشی روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها، کمک زیادی به برنامه ریزی برای گذشتن از شرایط دشوار اقتصادی را فراهم می کند.

معاون امورعلمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز گفت : هدف اصلی این گردهمایی ، شناسایی قابلیت ها و کاستی های موجود در استان ها و حرکت در جهت تحقق اقتصاد مقامتی است.
آقای نمکی با اشاره به اینکه گذشتن از شرایط اقتصادی پیش روی کشور ، نیازمند استفاده از منابع حداقلی و حرکت در جهت بهره وری حداکثری است افزود : ملت بزرگ ایران با همدلی و اتحاد، در این مقطع تاریخی ،سرافرازانه از تهدیدات خارجی عبور می کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این نشست با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر گفت : داشتن تقوای الهی و ایمان همراه با عمل صالح کمک زیادی به مدیران برای تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی می کند.
آیت الله فلاحتی وحدت ، تلاش و پشتکار همراه با صداقت را لازمه عبور از مشکلات پیش روی کشور دانست و افزود : دشمنان نظام مقدس اسلامی از ابتدای انقلاب با فشار و تحریم در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند که با هوشیاری و همدلی مردم ومسئولان توطئه های آنان خنثی شده است.
استاندار گیلان نیز برگزاری نخستین نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان برنامه و بودجه کشور در رشت را حرکتی مثبت برای همفکری و رفع مشکلات پیش رو دانست و گفت : نقش محوری سازمان های برنامه و بودجه استانی در توسعه کشور و تحقق اهداف کلان نظام مقدس اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
آقای سالاری با اشاره به اینکه وابستگی به نفت و بودجه نفتی آفتی بزرگ است افزود : استان گیلان با داشتن طبیعت بی نظیر، همجوار بودن با کشور های حاشیه دریای خزر، ظرفیت سرمایه گذاری، جذب گردشگر برای کاهش اتکا به بودجه نفتی را داراست.

سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان نیز با اشاره به آمادگی قوه قضاییه برای کمک به توسعه کشور و فراهم کردن حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری گفت : با وجود بسیاری از تحریم های ظالمانه ، نظام مقدس اسلامی با اقتدار در مقابل استکبار ایستاده است و در این شرایط وظیفه همه مدیران دستگاه های اجرایی است که تقوا و عمل صالح را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.