با تلاش کارکنان شرکت گاز گیلان، گاز ۶۲۰ خانوار استان وصل شد

0 78

عصرکاسپین،بارش شدید باران و وقع سیل در استان گیلان سبب تخریب راه ها و وارد نمودن خسارت به تاسیسات و لوله های گاز گردید.
حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این خصوص اظهار داشت: در پی پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان و اعلام وضعیت فوق العاده، عصر روز جمعه جلسه کمیته مدیریت بحران در شرکت گاز استان تشکیل شد.
وی اظهار نمود: این جلسه به منظور آزمایش راههای ارتباطی با تمامی رؤسای ادارات تابعه از طریق ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار شد و رؤسای ادارات در خصوص وضعیت شهرستان حوزه استحفاظی خود و سطح آمادگی حوزه های مربوطه گزارشی ارائه دادند.
در ادامه با شدت گرفتن بارش باران از بامداد روز شنبه و وقوع سیل به تاسیسات و لوله های گاز در ۹ شهرستان استان خساراتی وارد آمد.
مهندس اکبر در این خصوص گفت: سیلاب در ۲۸ نقطه در ۹ شهرستان استان آسیب هایی را به تاسیسات این شرکت وارد نموده است.
وی آسیب ها به تاسیسات گازرسانی را در تالش، رودسر، لاهیجان، صومعه سرا، فومن، لنگرود، املش و شفت عنوان کرد و افزود: بمنظور ایمن سازی و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی گاز یک هزار و ۴۱۳ خانوار روستایی در این شهرستان ها قطع شده بود که با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت کاز و با انجام تعمیرات و ایمن سازی، گاز ۶۲۰ خانوار تاکنون وصل شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیشترین مشکل را برای گاز روستاییان در شهرستان فومن ذکر و بیان کرد: بدلیل عدم دسترسی به جاده و پل، وصل گاز باقی خانوارهایی که بدلیل ایمنی گازشان قطع شده، نیاز به بررسی و تعمیرات اساسی دارد.
به گفته اکبر؛ در حال حاضر ۷۹۳ خانوار فاقد گاز در شهرستان های فومن، کلاچای رودسر و تالش ساکن هستند.
بارش باران تا پایان روز یکشنبه ۱۵ مهر به تناوب در گیلان ادامه دارد.
وضعیت نقاط آسیب دیده، تعداد قطعی اولیه گاز و …. بشرح جدول ذیل می باشد:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + چهارده =