سرهنگ امیر طالبی: ثبت۱۴۹تصادف خسارتی در رشت/ شهروندان از تردد غیرضرور خودداری کنند

0 95

عصرکاسپین،سرهنگ امیر طالبی به بارش متناوب باران در شهرهای مختلف استان گیلان اشاره و اظهارکرد: در حال حاضر نیز شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه لغزنده بودن معابر و تاریکی هوا احتمال بروز حوادث رانندگی را در سطح جاده‌های استان گیلان افزایش داده و شرایط را برای رانندگی سخت‌تر خواهد کرد، افزود: آبگرفتگی برخی از معابر درون شهری استان همانند رودسر، لنگرود، لاهیجان، بندرانزلی و تالش تردد را با کندی مواجه کرده است.

جانشین پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه خوشبختانه با توجه به این شرایط انسداد در معابر درون شهری گزارش نشده است، گفت: بارندگی شدید سبب آبگرفتگی معابر و کندی در تردد شده است.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب ترافیک در شهر رشت مرکز استان گیلان، خاطرنشان کرد: در این شهر با توجه به استفاده شهروندان از وسایل نقلیه شخصی رفت و آمد و تردد با مشکل مواجه بوده و به کندی انجام می شود.

سرهنگ امیری با بیان اینکه در این مدت تصادف جرحی و فوتی گزارش نشده است، تصریح کرد: متاسفانه با توجه به کاهش دید رانندگان آمار تصادفات خسارتی بسیار بالا بوده است.

وی در ادامه با اشاره به ثبت ۱۴۹ مورد تصادف خسارتی در شهر رشت از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، یادآورشد: کاهش دید رانندگان، عدم دقت به جلو و همچنین لغزنده بودن جاده علت اصلی افزایش تصادفات خسارتی است.

جانشین پلیس راهور گیلان ضمن درخواست شهروندان برای عدم تردد غیرضرور در سطح شهر به ویژه با وسایل نقلیه شخصی تأکید کرد: همکاری شهروندان در این زمینه سبب می شود تا نیروهای پلیس به کمک سایر دستگاه‌ها برای خدمات رسانی بیشتر در این شرایط به شهروندان می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + هفده =