سلیمی خبر داد: امدادرسانی به ۲۴۱۹ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی استان گیلان

0 76

عصرکاسپین،رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی هلال احمر به ۲۴۱۹ تن گرفتار در سیل و آبگرفتگی در استان گیلان خبر داد.

امدادرسانی به ۲۴۱۹ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی استان گیلانمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و طوفان در استان گیلان؛ اظهار کرد: از تاریخ ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به ۱۴ شهرستان، ۷۸ شهر و روستای واقع در استان گیلان که متأثر از سیل و آبگرفتگی بودند، امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به استفاده از ۷۷ دستگاه موتور پمپ و لجن کش در عملیات امدادرسانی افزود: نیروهای هلال احمر طی این مدت به ۲۴۱۹ تن امدادرسانی کردند و به ۲۲ نفر اسکان اضطرای داده شد و همچنین از ۳۸۰ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ۵۵۱ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱۴ تیم در این مدت در استان گیلان امدادرسانی کردند و عملیات امدادرسانی‌ در املش، ماسال، لنگرود، صومعه سرا، فومن و رودسر همچنان ادامه دارد.

سلیمی گفت: ۷۳۰ تخته پتو، ۲۵۴ تخته موکت، ۱۱۵۱ قوطی کنسرو، ۱۱۹ کیلوگرم برنج، ۱۱۹ کیلوگرم روغن در میان خانواده‌های متاثر از سیل توزیع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.