فراخوان جذب دستیار پژوهشی در مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

0 73

عصرکاسپین،دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فارغ التحصیلان برتر رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی عمومی “واجد شرایط “جهت گذراندن طرح نیروی انسانی در مراکز تحقیقاتی (دستیار پژوهشی) دعوت بعمل می آورد.
دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فارغ التحصیلان برتر رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی عمومی “واجد شرایط ” جهت گذراندن طرح نیروی انسانی در مراکز تحقیقاتی (دستیار .پژوهشی) دعوت بعمل می آورد.

معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس توافق به عمل آمده با معاونت علمی- فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد سالیانه فارغ التحصیلان برجسته گروه پزشکی را با عنوان “دستیاران پژوهشی” در مراکز تحقیقاتی مصوب وزارت بهداشت جذب نماید تا خدمات مربوط به قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان خود را به عنوان محقق در این مراکز سپری کنند.

در این راستا معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ از فارغ التحصیلان برتر رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی عمومی که واجد شرایط مندرج در سایت http://rap.hbi.ir می باشند، به عنوان دستیار پژوهشی دعوت بعمل می آید. از این رو علاقمندان واجد شرایط می توانند از طریق سایت فوق الذکر برای ثبت نام و انتخاب مرکز تحقیقاتی مصوب مورد نظر خود اقدام نمایند.

همچنین با هماهنگی دفتر ثبت نام و توزیع پیام آوران بهداشت وزارت متبوع؛ در تیرماه ۱۳۹۴ برنامه جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی آغاز شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات کامل می توانند به آدرس http://rap.hbi.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام در مراکز تحقیقاتی مصوب اقدام نمایند.

گفتنی است: ستاد نیروهای مسلح با جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی استان های؛ تهران، گیلان، مازندران، قم، قزوین، سمنان، مرکزی، زنجان، البرز، اصفهان، تبریز، شیراز و مشهد موافقت نکرده است. لذا متقاضیان می توانند در مراکز سایر دانشگاه ها اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.