فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه: تقویت سنگر دانش آموزان باعث پیشرفت و توسعه کشور می شود

0 93

عصرکاسپین،زنگ نمادین شروع آغاز سال تحصیلی صبح امروز با حضور حیدری در دبیرستان بشارت نواخته شد .

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه مهمترین سنگر در این نظام آموزش و پرورش است اظهار داشت : دشمن با ایجاد جنگ نرم میخواهد دانش آموزان را نسبت به نظام سست کند چون می داند اگر سنگر دانش آموزان استوار باشد باعث پیشرفت و توسعه کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه کشوری که توانایی ساخت از خود نداشته باشد قطعا پیشرفت نمی کند گفت : رژیم قبلی در مسئله نظامی قدرتمند بود ولی توانایی ساخت و گسترش موشک را نداشت و با گذشت زمان همانطور که در جنگ تحمیلی دیدیم این موشک ها به مشکل برخوردند . به همین علت کشور باید از خود توانایی ساخت هر چیزی را نشان دهد که خداروشکر امروز با هدایت های مقام معظم رهبری در مسئله هسته ای و موشکی به خود کفایی رسیدیم.

رحیم حیدری با اذعان به اینکه دشمنان با ایجاد مسئله ای مثل جنایت روز گذشته در اهواز نمی توانند استحکام این نظام را از بین ببرند تصریح کرد : دشمن باید بداند فرهنگ ترور یک فرهنگ غلط و ضعیف است و با آن نمی توان استحکام نظام را از بین برد و کشور به حرمت خون شهدا به کار خود ادامه میدهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه دانش آموزان آیندگان این انقلاب هستند اظهار کرد : شما دانش آموزان علاوه بر اینکه افتخار و امید خانواد ه های خود هستید همینطور افتخار،امید و آیندگان این نظام و انقلاب هستید و نباید وقت خود را به بطالت بگذرانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.