معاون مدیریت بحران گیلان: بارش‌های باران خسارتی به زیرساخت‌های استان وارد نکرد

0 181

عصرکاسپین،کاظم یوسفی اظهار داشت:‌ بارش شدید باران و وقوع آبگرفتگی در بسیاری از مناطق گیلان به‌ویژه در حوزه شرقی تاکنون خسارت زیادی به زیرساخت‌های استان وارد نکرده و زندگی مردم و شهروندان نیز به‌صورت عادی در جریان است.

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری گیلان عنوان کرد:‌ طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و اطلاعات گزارش‌شده بارندگی در مناطق جنوبی گیلان نظیر منجیل،‌ رودبار و تالش گزارش نشده و این اوضاع جوی و بارندگی‌ها بیشتر در مناطق شرقی، مرکز‌ی و غربی محسوس بوده است.

یوسفی شدت بارندگی امروز را در رودسر اعلام کرد و افزود:‌ در حال حاضر و بر اساس گزارش سازمان هواشناسی حدود ۲۲۰ میلی‌متر باران در رودسر باریده است و این عامل باعث آبگرفتگی برخی خیابان‌ها و معابر در آن محدوده شده و مشکلاتی را در تردد به‌وجود آورده است.

وی به میزان بارش باران در مناطق مختلف شهرستان تالش اشاره کرد و بیان داشت:‌ در منطقه خرجگیل و اسالم تالش بارندگی‌ها به بیش از ۱۴۰ میلی‌متر در ساعات اخیر رسیده است که به‌علت آبگرفتگی در نقاط مختلف آن دستگاه‌های اجرایی برای برطرف کردن معضلات به‌وجودآمده در حال فعالیت هستند.

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری گیلان به وضعیت سایر شهرهای واقع در حوزه شرق گیلان اشاره کرد و گفت‌: به‌غیر رودسر‌ شهرهای لاهیجان و به‌ویژه لنگرود هم بارش‌های شدید باران را شاهد بودند که موجب آبگرفتگی خیابان‌ها و کندی در تردد و عبور و مرور وسائط نقلیه شده است.

یوسفی با اعلام اینکه کلیه دستگاه‌های خدماتی و عمرانی در حال برطرف کردن مشکلات هستند عنوان کرد:‌ ستاد مدیریت بحران مناطق غربی و شرقی استان و کلان‌شهر رشت در حال حاضر در حال برطرف کردن معضلات پیش‌آمده هستند اما تاکنون خسارتی به حوزه‌های زیربنایی وارد نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 4 =