گیلان در مسابقات کاراته حاشیه خزر قزاقستان دوم شد

0 110

عصرکاسپین، در مسابقات کاراته بین المللی کشورهای حاشیه دریای خزر که در قزاقستان برگزار شد، تیم دانشگاه گیلان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

دبیر هیات کاراته استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص اظهار داشت: در جریان این مسابقات که با حضور کاراته کاران کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار شد، تیم دانشگاه گیلان نماینده کشورمان، موفق به کسب هفت مدال شد.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس و در پایان این رقابت ها، کاراته کاران تیم دانشگاه گیلان که به سرپرستی علی شمسی در این مسابقات حضور یافتند، موفق به کسب سه مدال طلا و دو مدال نقره در بخش مبارزه و همچنین یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش کاتا شدند.
وی ادامه داد: در این رقابت ها و در اوزان مختلف بخش کومیته (مبارزه)، حامد سمیعی نصب ، زهرا پروانه و زینب عزیزی از تیم کاراته دانشگاه گیلان با غلبه برابر تمامی حریفان خود، عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات کاراته حاشیه خزر را کسب کردند.
به گفته دبیر هیات کاراته استان گیلان ، سهند صدیقی و شیرین موسی وند دیگر کاراته کاران دانشگاه گیلان توانستند مدال نقره و مقام نایب قهرمانی رقابت های حاشیه خزر در کشور قزاقستان را به خود اختصاص دهند.
در رقابت های کاراته بین المللی کشورهای حاشیه خزر ، زبده ترین کاراته کاران کشورهای حاشیه دریای خزر در دو بخش آقایان و بانوان حضور داشتند که در کومیته (مبارزه) و کاتا (فرم) در قزاقستان با هم به رقابت پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =