عضو فراکسیون گردشگری مجلس: قانون واگذاری اقامتگاه‌های دولتی به بخش خصوصی شبیه کاغذ پاره است

0 91

عصرکاسپین، عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: قانون واگذاری اقامتگاه‌های دولتی به بخش خصوصی شبیه به کاغذ پاره است و هتلداران باید دولت را تحت فشار بگذارند.
حمایت میرزاده اظهار داشت: بارها در خصوص قوانینی که آئین‌نامه اجرایی دارند ولیکن اجرا نمی‌شوند، انتقاد کرده‌ام و گفته‌ام این آئین‌نامه‌ها بیشتر شبیه به کاغذ پاره هستند.

وی بیان کرد: قانون واگذاری اقامتگاه‌های دولتی به بخش خصوصی نیز از این قاعده مستثنی نیست و اجرایی نمی‌شود و تا زمانی که برای قانون ارزشی قائل نشوند هر روز به تعداد قوانینی که اجرایی نمی‌شوند، اضافه خواهد شد.

میرزاد با بیان این که در شرایط موجود بخش خصوصی و هتلداری باید شخصا در زمینه این قانون اقدام کنند افزود: هتلداران و صنوف وابسته باید دولت را در خصوص موضوع عدم فعالیت اقامتگاه‌های دولتی، تحت فشار بگذارند.

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت اگر می‌خواهد در زمینه اقامتی فعالیت داشته باشد، بهتر است در نقاطی از کشور اقامتگاه راه‌اندازی کند که بخش خصوصی در آنجا ورود پیدا نکرده است زیرا با این کار هم به رونق گردشگری کمک خواهد کرد و هم به بخش خصوصی، ضربه‌ای وارد نخواهد شد.

وی گفت: وجود اقامتگاه‌های دولتی در استان‌های شمالی و مشهد تفکری جز سودجویی و نگاه اقتصادی ندارد که در این زمینه نیز نیازمند بحث و بررسی موضوع از ابعاد مختلف هستیم./تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =