دبیرکل جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر : ۹دی یعنی هوشیاری و هوشمندی ملت

0 101

عصرکاسپین، دبیرکل جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر در جمع مردم تهران در مسجد صاحب الزمان عج شهرک ولیعصر گفت: از حضور در جمع انقلابی ، مومن و بصیر و همچنین از فرماندهان بسیج منطقه و امام جماعت و هیات امنای انقلابی مسجد با سابقه و شهید داده صاحب الزمان (عج)شهرک ولیعصر تهران تشکر میکنم .
رضا پور با اشاره به وقایع دی ماه ۸۸ و اتفاقات قبل از آن و هوشیاری در مقابل برنامه های آتی دشمن برای انقلاب اسلامی گفت :انقلاب و نظامی که امروز تاثیرگذار ترین حکومت در منطقه غرب آسیااست و به تایید همگان هیچ گونه تصمیمی در این منطقه پرآشوب و ملتهب بدون نقش ، نظر و موافقت ایران اسلامی قابلیت اجرایی ندارد که همه این ها به برکت ایثار شما مردم عزیز و شهدای گرانقدر است . در خصوص نهم دی ماه باید گفت ۹ دی یعنی هوشیاری، هوشمندی که شما مردم نقش خود را در ۹ دی ۸۸ و بعضی استان ها هم چون گیلان ما که بنده گیلانی و رشتی هستم و افتخار می کنم به این انتساب ، در ۸ دی آن را انجام دادید؛ باید همچنان هوشیار باشیم مقام معظم رهبری همیشه بر هوشیاری ملت تأکید کرده اند و جنگ صفین را همیشه مثال زدند و گفتند شعارها و پرچم ها همان پرچم جبهه اسلام بود و قرآن را بر سر نیزه کردند،بنابراین فتنه از این جهت بسیار پیچیده است و نقش هوشیاری ملت بسیار تعیین کننده در مواقع فتنه .
شبهات سیاسی همیشه برای مسلمان ها قابل تشخیص نیست ، لباس حق را بر تن باطل کردن کار سختی نیست ، اما ملت همیشه بیدار ایران اسلامی همیشه بیداری خود را حفظ کرده است ، از دین مداری خود کوتاه نیامده است . یک مثال تاریخی بزنم همان گونه که جریان انقلابی در جمل شتر عایشه را پی کردند و با نقش آفرینی امام حسن ع و فور کردن نیزه در قلب شتر سرخ موی جنگ به پایان رسید شما مردم نیز همان نیزه هایی بودید که به بدنه فتنه ضربه مهلکی زدید و فتنه را به پایان رساندید.
فتنه از انجا ریشه خود را ایجاد کرد که خیلی ها دچار دنیا طلبی دچار تجمل‌گرایی اشرافی‌گری قرار گرفتند در مقابل ارزش های اولیه انقلاب و نظام که خودشان برای آن تلاش کرده بودند ایستادند آنها بازندگان عرصه انقلاب بودند آنها از شما مردم بصیر عقب ماندند و شما در ۹ دی ماه ۱۳۸۸ ثابت کردید که انقلاب را دوست دارید و تا پای جان از آن دفاع می کنید شما بایستی بصیرت را به مسئولان بفهمانید.
جاسوسان ، کارگزاران سفارت خانه ها در تهران برای جوانان و برای نخبگان ما جلسه گذاشتند آنها را در حلقه‌های خودشان وارد کردند ، شبکه سازی کردند ، تمام اعترافات این ها موجود و قابل ارجاع است . ذهن مردم را خراب کردند دشمن طراحی کرد، طراحی همراه با نقشه های کلان برای براندازی نظام. از ابتدای انقلاب تا به امروز دشمن سعی کرده انقلاب اسلامی را مورد ضربه قرار بدهد. امروز با جنگ اقتصادی ؟ اگر واقعا اعتقاد به جنگ اقتصادی داریم باید نه دی دیگری رقم بزنیم .
شهدا می پرسند ما برای حفظ نظام و کشور رفتیم و تکلیف ادا شد، حالا اگر ما از شما سوال کنیم که شما بعد از ما چه کردید؟ اقتصاد را چه کار کردید؟ کارخانه جات را چکار کردید؟ جوانان چرا تا این حد بیکار شدند؟ چه جوابی برای شهدا داریم؟ چطور میتوانیم پاسخگوی این خون ها باشیم؟ امروز دشمن به دنبال ایجاد فضایی است که نیروی ارزشی ساکت باشد ، چرا از نیروی ارزشی می خواهید همیشه سکوت کند چرا کسانی که خودشان با فریادهای بلند با صداهای بسیار بلند و قلدرمآبانه میراث این کشور را به تاراج برده اند انتظار دارند که ما سکوت کنیم آنها می خواهند اساس و ریشه های انقلاب و نظام را زیر سوال ببرند. چطور از ما توقع دارند ما مدافع این ارزش ها نباشیم؟ مگر ما مدافع ارزش‌های انقلاب نیستیم ؟ آیا ما باید سکوت کنیم در مقابل توطئه دشمن برای فراموشی ارزش هایی که حضرت امام به عنوان یادگار در خدمت همه ی ما ایرانی ها قرار داد؟ آیا ما که اعتقاد به صدور انقلاب در عرصه جهانی را داریم! چرا به اراده های خود و توان نیروهای داخلی اعتماد و اطمینان نداریم؟ چرا امروز ما باید شاهد اقتصاد بحران زده باشیم که جوان‌های ما رنج بیکاری داشته باشند ؟ ما همه چیز در ایران داریم و من در اقتصاد ایران مطالعه کرده‌ام ، پشتوانه مالی ایران ، سرمایه های عظیم ملی ایران ، پشتوانه بسیار مطلوبیست ، بزرگترین پشتوانه پولی و مالی فعلاً در ایران وجود دارد. آیا کارگزارانی که میگویند ما برای پرداخت یارانه پول نداریم و روز پرداخت یارانه ، روز عزای هیات دولت است ، چطور این همه سرقت می شود ، دزدی می شود و هیچ کسی این دزدی‌ها را شفافانه بررسی نمی کند؟ چطور برای یک وام ساده مردم عادی یا شهروند عادی باید دهها امضا به بانک بدهد اما در مقابل یک نفر می آید مبالغ میلیاردی پول ملت را اختلاس می کند و فرار می کند؟
اقتصاد ایران امروز در دست افراد غیر حزب اللهی است در دست افرادی که به ارزش‌های نظام اعتقادی ندارندقرار گرفته در دست افرادی است که میخواهند انقلاب اسلامی شکست بخورد.
یکی از برنامه های کلیدی دشمن ، که از زمان کارگزاران کلید خورده است حذف نیروهای ارزشی و پایبند به آرمان های انقلاب از مناصب کلیدی است ، جریان نفوذ در تمام دولت‌ها و تمام ازمنه تلاش کرده با همسو کردن برخی مدیران و مسئولان باعث بیرون انداختن نیروهای دلسوز و خدوم بشود که این همان نفوذ مدنظر رهبری است. امروز وقتی نیروی انقلابی در جامعه وجود ندارد در عرصه‌های مدیریتی کشور وجود ندارد شاهد دزدی‌ها ، شاهد عدم نظارت صحیح بر برنامه های کشور هستیم، نارضایتی موجود برآیند اخراج مدیران دلسوز کارآمد و مومن و متدین است . در طول سال‌های پس از انقلاب همیشه دشمن و ایادی استکبار سعی کردند بین مردم و مسجد که کانون وحدت است اختلاف بیافکند نمونه بارز آن در شهر تهران ایجاد فرهنگسراها در گرداگرد تهران به عنوان یک نهاد موازی برای حاشیه راندن مساجد و خالی کردن مساجد از نیروهای انقلابی و نیروهای مردمی است . همان مسجد که امام فرمود سنگر است باید مساجد را پر کنید،چون سنگر بندی ها در ایام انقلاب در مساجد بود، امکانات دفاعی در مساجد بود ، تبیین ها ، انذار ها ، مطالبه گری ها در مساجد بود، امروز هم مساجد نقش محوری در حفظ انقلاب اسلامی دارد دشمن نقش عمیق این سنگر مردمی را فهمید، جریان نفوذ و لیبرال در طراحی فرهنگ سراها به دنبال استفاده از جمعیت خاکستری بود تا به منافع خودش دست پیدا کنند افرادی که شاید زاویه با دین و دیانت و اسلام ندارند اما به خاطر هیجانات درونی وارد عرصه میشوند، به خاطر بد استقبالی و بی توجهی و بی مهری ما دشمن را همراهی می‌کنند.
البته دشمن در طرح ایجاد نهاد موازی شکست خورد. .اما کینه این ها از مساجد کاهش نیافت و گستاخی را به حد اعلاء رساندند تا جایی که دشمن در ایام فتنه به مساجد حمله کرد مساجد را آتش زد . پایگاه‌های مساجد را آتش زدند .. اما مردم به آنها سیلی زدند. نقش مساجد باید جدی گرفته شود ، کلید تداوم انقلاب در حضور پرشور و برنامه محور مردم در مساجد می باشد.
باید بدانیم دشمن برای انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده برای اینکه بتواند انقلاب اسلامی را از بین ببرند برنامه های ده ساله و دراز مدت چیده است ، دشمن با الگوهای متفاوت در ۷۸؛ ۸۸ و شاید ۹۸ به دنبال براندازی نظام است ، دشمن به دنبال رسوخ دادن لیبرالیسم در نظام ماست که نظامی است مبتنی برفرهنگ ، عزیزان من لیبرالیسم مثل یک زخمی می ماند که وقتی در بدن ایجاد می شود و شما روند بهبود آن را درک نمی کنید ، به همین شکل در افکار و بدنه ملت ها و دولت مردان رسوخ می کند ؛ ترفند دشمن برای براندازی ترفند مشخصی است آنها جاسوسان خودشان را در سفارت خانه های تهران وارد میکند و در دهه اول بعد از جنگ شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی را در کشور اجرایی کردند هم در تغییر رفتار فرهنگی مردم و هم مسئولین و بر ذهن جوانان آسیب وارد کردند، در سال‌های نه چندان دور مطالعه کنید و نگاه کنید وضعیت حجاب و حیا در کشور به چه نحوی بود امروز نقش حجاب چگونه شده است. در سال ۸۸ مشروعیت و نماد مردم سالاری دینی و افتخار انقلاب اسلامی یعنی برگزاری انتخابات آزاد و سالم را نشانه گرفتند. در هر دو جریان نقش رهبری و ولایت فقیه بی بدیل بود و تعیین کننده درپایان دادن فتنه ، بنابراین در حوادث دی ۹۶ سیبل جریان نفوذ و معاند زدن رهبری و ولایت بود . تمام قد کار کردند و می کنند . امروز دفاع از رهبری و ولایت فقیه از مهم ترین اقدامات جریان انقلابی باید باشد. تا زمانی که پشتیبان ولایت باشیم پیروز همه میدان های خطر آفرین و همه پیچ های تاریخی هستیم . دشمنان در سال ۹۸ دنبال چه هستند ؟ برنامه دشمن چیست ؟ دشمن دنبال تلفیقی از این تهاجم هاست، هم نرم ، هم نیمه سخت ، با تلفیقی از آشوب و اغتشاش خیابانی هم ترور و خرابکاری است و ایادی آنها در داخل با دشمن همراهی می‌کنند قاطبه مردم که شما حزب اللهی ها شما مسجدی ها شما مردم دلسوز و مردم شهید داده هستید با حضور خودتون در برنامه‌های مخصوص این ایام ، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور حماسی در برنامه های دینی و ملی می توانید نقشه های آنها را خنثی کنید ، ما به انقلاب امیدواریم ، به آینده خوب این ملت با انقلاب اسلامی امید داریم به اصلاح و امید به رسیدن به روزهای خوش امید داریم . انقلاب قطعاً همه رو امیدوار خواهد کرد ، دشمن بداند مردم همیشه پای انقلاب اسلامی ایستادند.
مردم مردم بسیار خوبی هستند و نمی‌گذارند اینها گذشته و جدید و سه دهه فتنه در دوران انقلاب را به هم گره بزنند مردم باز جلو آنها خواهند ایستاد و از شعائر اسلامی از خون شهدا از برکت انقلاب اسلامی که معمار کبیر انقلاب برایشان به یادگار گذاشته است حفاظت خواهند کرد حراست خواهد کرد .
مردم الحق و انصاف در طول دهه‌های اخیر نشان دادند که چقدر به رهبری علاقه مندند و گوش به فرمان رهبر هستند امید داریم مردم مشکلاتشان حل بشود گرفتاری هایشان حل بشود مشکلات جوانان و اقتصاد کشور حل بشود.
هر مسئولی در خصوص کارهای خودش از بالا به پایین بایستی در مقابل خون شهدا خود را پاسخگو بداند آنها باید بدانند که این صندلی هایی که تکیه دادن بر روی بدنهای پیکرهای شهدا در حال حرکت هستند و باید بداند به مردم خدمت بکند، ملت در نهم دی ماه مثل دریا عمل کردند دریا نا پاکی و نجاست را در خود تحمل نمی‌کند سیل خروشان مردم در نهم دی ماه برخی از سیاستمداران ایرانی را به بیرون پرتاب کرد این‌ها باید توبه کند باید به نظام پاسخگو باشند از مردم بابت آسیب‌هایی که نظام زدند عذرخواهی کنند، بی حیثیت کردن نظام بی آبرو کردن نظام، زیر سوال بردن انتخابات بهانه ای بیش نبود باید پاسخگو باشند به دلیل همه ی آن اقدامات ، خون‌هایی که آنها ریختند ، در مورد نا امنی و هراسی که در کشور ایجاد کردند اینها بایستی در این موضوعات پاسخگو باشند و بدانند نقشه هایشان رو مردم همیشه باطل خواهد کرد. شما مردم هوشیاری خود را حفظ کنید، در همین گرامیداشت هایی که به مناسبت یوم الله نه دی در سراسر کشور برگزار میشود ، در فضای مجازی،در جراید متکوب ، بررسی کنید و ببینید چه کسانی امروز موضع فعال بر علیه فتنه گرفته و می گیرند و چه کسانی که برای کوچکترین موضوع اجتماعی موضع گیری می کنند و اظهار نظر می کنند ، اما در تبیین و پاسداشت نهم دیماه ۸۸ ساکت هستند و از کنار آن عبور می کنند . این ها امتداد فتنه گران و بی بصیرت های ادوار تاریخ انقلاب هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.