کسب مقام نخست اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در رشته شطرنج

0 106

در هشتمین دوره رقابت های شطرنج در رشته شطرنج تیم بندر انزلی مقام اول، تیم بندر شهید رجایی مقام دوم و بندر امیر آباد مقام سوم را کسب کردند و تیم بندر آبادان جام اخلاق را به خانه بر

به گزارش عصرکاسپین، در هشتمین دوره رقابت های شطرنج و هفدهمین دوره تنیس روی میز که به میزبانی اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر برگزار شد، در بخش انفرادی این رشته رضا میرزاجانی از بندر انزلی قهرمان میز یک، محمد ابراهیم قاسمیان شلمانی از بندرانزلی قهرمان میز ۲ و عبدالله کر از بندر امیر آباد قهرمان میز سه و مهرداد حضرتی از سازمان مرکزی بنادر و دریانوردی قهرمان میز چهار شد و محمد ابراهیم قاسمیان شلمانی به عنوان بهترین بازیکن این رشته معرفی شد.
در بخش تیمی رشته تنیس روی میز سازمان مرکزی بنادر و دریانوردی مقام اول، تیم بندر آبادان مقام دوم و تیم بندر امام خمینی (ره) مقام سوم کسب کردند و همچنین تیم بندر شهید رجایی جام اخلاق را بدست آورد. در بخش دوبل همین رشته ورزشی مهدی جوزاری و وحید کماسی مقام اول، علیرضا پهلوان نشان و ایوب محمودی مقام دوم و‌ شاهین رودپیما و سعید جعفر قلی زاده مقام سوم را کسب کردند.
در بخش انفرادی این رشته علیرضا پهلوان نشان از سازمان مرکزی مقام اول، مهدی جوزاری از بندر آبادان مقام دوم و ایوب محمودی و وحید کماسی به صورت مشترک مقام سوم را از ان خود کردند و ایوب محمودی به عنوان بهترین بازیکن فنی رشته تنیس روی میز برگزیده شد.
رضا میرزاجانی، سید مهدی مرتضوی، امیررضا هاساواری و محمد ابراهیم قاسمیان شلمانی در رشته شطرنج و شاهین رودپیما، کوروش وکیل منفرد، مسعود سامی و سعید جعفر قلی زاده دررشته تنیس روی میز به عنوان تیم بندرانزلی به مسابقات اعزام شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − نه =