تاکید رئیس شورای شهر رشت بر سرعت بخشی آسفالت معابر در آستانه نوروز

0 96

عصرکاسپین،هشتاد و پنجمین جلسه صحن شورا پیش از ظهر امروز در تالار شورا برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به سالروز فرمان امام (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا، یاد تمامی شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و این روز را به خانواده شهدا تبریک گفت.
سید امیر حسین علوی افزود: امروز بعد از نماز ظهر و عصر از فرزندان شاغل در مجموعه شهرداری تجلیل می گردد.
رییس شورا با بیان اینکه شهر رشت همواره یکی از مقاصد گردشگران در ایام نوروز می باشد، اظهار داشت: شهرداری رشت به کمک دیگر دستگاه ها برای نوروز آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی می شود.

علوی از کمیسیون های عمران، بهداشت و فرهنگی شورای شهر خواست تا با ستاد استقبال از بهار شهرداری رشت همکاری بیشتری نمایند.
رئیس شورا تصریح کرد: اگر چه ستاد استقبال از بهار از دو ماه پیش آغاز به کار کرده است اما در برخی از حوزه ها به واسطه کمبود مالی و یا فقدان دغدغه ی لازم، تخصیص اعتبار صورت نگرفته و کمبود داریم.
وی خطاب به سرپرست شهرداری تذکر داد و افزود: رقم نازلی به سازمان های فرهنگی و سیماو منظر اختصاص یافته و این رقم پذیرفتنی نیست. ساخت چند المان برازنده رشت نیست و در این زمینه مکتوب به سرپرست شهرداری تذکر داده ام.
کمیسیون های شورا پیگیری کنند تا نواقص به پای اعضای شورا گذاشته نشود.
رئیس شورا همچنین به لکه گیری آسفالت معابر و خیابان های اصلی و فرعی اشاره نمود و ابراز کرد: اگرچه آسفالت در حال انجام است ولی سرعت لازم را ندارد. شایسته نیست در ایام نوروز رشت شهری پر از چاله باشد و در خاطره مسافران بماند. با توجه به اینکه مناطق با پیمانکاران برای آسفالت قرارداد منعقد کرده اند اما لازم است با سرعت بیشتری اقدام گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − دو =