همزمان با سفرکاروان دولت تدبیر و امید به گیلان شش واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت رسماً افتتاح می شوند

0 94

عصرکاسپین ؛به گزارش واحد روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، فرهاد دلق پوش از افتتاح رسمی شش واحد صنعتی بزرگ در شهرستان رشت همزمان با سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به گیلان خبر داد و گفت: عمده محصولات این واحدها استراتژیک و پرکاربرد می باشد که محصولات آنها پشتوانه سایر صنایع و امور عمرانی می باشند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ادامه داد: این واحدها با حضور مقامات عالی رتبه وزارت صمت در محل واحدهای صنعتی در شهرصنعتی رشت و شهرک صنعتی سپیدرود به صورت ویدئوکنفرانس رسماً افتتاح می شوند.
وی میزان سرمایه گذاری این شش واحد را بیش از ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تولید انواع میلگرد و چسب اوره و رزین ملامین فرمالدئید، نخ فرش، شمش فولادی ورق کارتن کرافت لاینر و انواع ناگت و۲۱ نوع چیپس مرغ(برای اولین بار در گیلان) منطبق با تکنولوژی روز، دستاورد این سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان می باشد.
دکتر دلق پوش تصریح کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در این شش واحد ۵۳۲ نفر به صورت مستقیم است که در این زنجیره تامین و تولید و مصرف زمینه اشتغال بیش از ۹۰۰ نفر فراهم شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در سال جاری ۱۶۲ پروانه بهره برداری صنعتی در کل استان صادره شده است افزود: از این بین تعداد ۱۰۰ فقره آن ناشی از طرح ایجادی و توسعه ای بوده که در مجموع زمینه اشتغال ۱۶۴۰نفر را با سرمایه گذاری ۶۴۵ میلیارد تومان در گیلان فراهم کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 1 =