بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از نقاط مختلف شهرستان فومن

0 103

عصرکاسپین / در راستای اجرای شیوه نامه سفرهای استانی مدیران کل استانی ابلاغی استاندار ، خرمی مدیرعامل آب منطقه ای استان گیلان در شهرستان فومن حضور یافت و به همراه فرماندار فومن به بازدید میدانی از نقاط مختلف شهرستان پرداخت.
فرماندار شهرستان فومن در این بازدید به همراه مدیرعامل آب منطقه ای استان گیلان با حضور در نقاط تعیین شده در بخش های مرکزی و سردار جنگل طبق برنامه ریزی انجام شده، از تعدادی از سردهنه های آسیب دیده و نقاط دیگری که پیگیری و ساماندهی آنان ضرورت داشت، بازدید کرد.
به موجب این برنامه از روستاهای کوچیچال، کنده سر، کمادول، شلشه دره، تطف رود، زیده و همچنین پل ماکلوان در بخش سردار جنگل بازدید میدانی به عمل آمد.
همچنین در ادامه، مسئولین با حضور در نقاط مختلف بخش مرکزی شهرستان، در روستاهای باغبانان، سیدسرا، سیدآباد، دارباغ، خسروآباد، فتحعلی محله، کلفت و رودبارچیره حضور یافتند و ضمن بازدید از مراحل اجرای شیوه نامه ساماندهی رودخانه ها ابلاغی توسط استاندار محترم، به بررسی آسیب های وارده به انهار، رودخانه ها، سردهنه ها و سایر ابنیه پرداخته و راهکارهای لازم جهت بهبود عملیات اجرایی را ارائه کردند.
در هر یک از موارد بازدید میدانی انجام شده، دستورات لازم جهت رفع مشکل، ادامه عملیات اجرایی ساماندهی و همچنین تجهیز و اجرایی کردن طرح های مصوب صادر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − یازده =