تشریح برنامه های فصل بهار در منطقه سه شهرداری رشت

0 78

عصرکاسپین/مهرداد عیسی پور سرپرست منطقه سه شهرداری رشت با تشریح اقدامات منطقه سه در فصل بهار اظهار داشت: اجرای آسفالت در ۳۳ معبر از محلات کم برخوردار رشت در دستور کار شهرداری منطقه سه قرار دارد.

وی ادامه داد: قیر مورد نیاز برای آسفالت این معابر از طریق اداره کل راه و شهر سازی تامین و مسیرهای لازم برای آسفالت نیز مشخص شده است.

سرپرست منطقه سه شهرداری رشت احداث پیاده رو و پل در ورودی شهرک امام حسین(ع)، پیاده رو سازی بلوار پایانه، لوله گذاری روبروی فرودگاه، مرمت ساختمان ناحیه دو منطقه سه را از دیگر اقدامات در دست اقدام این منطقه عنوان کرد.

عیسی پور با اشاره به زحمات و تلاش شبانه روزی حوزه خدمات شهری منطقه سه شهرداری در ایام نوروز بیان داشت: بیشترین اسکان مسافران نوروزی در محدوده منطقه سه در کمپینگ پارک ملت، پارک آب آسیاب و بوستان کشاورز صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مسئولیت حفظ و نگهداری حوزه فضای سبز از سازمان سیما، منظر به مناطق شهرداری واگذار شده است گفت: کاشت بذر، گل کاری ویژه و باز پیرایی فضای سبز به صورت ویژه در دستور کار منطقه سه قرار گرفته است.

عیسی پور همچنین از رنگ آمیزی ۴۳ هزار متر مربع از جداول محدوده منطقه سه خبر داد. وی در پایان از زحمات مهندس کحالی مدیر سابق منطقه سه شهرداری رشت قدردانی کرد.
احداث پیاده روی بلوار پایانه

احداث پیاده روی ورودی شهرک امام حسین (ع)

روکش آسفالت در خیابان فلسطین ، خیابان حقیقت جو

??????????????????????????

لایروبی و همسطح سازی درب چاهچه در خیابان ایزد دوست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =