فرماندار لاهیجان: امروز دولتی انتقادپذیر درکشور حاکم است

0 162

عصرکاسپین/فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: امروز دولتی انتقاد پذیر داریم و همه به راحتی از دستگاهای اجرایی انتقاد می کنند و ترسی از بیان آن ندارند و دولت هم خود را موظف به پاسخگویی می داند.

سیداسماعیل میرغضنفری روز سه شنبه در جلسه ستاد سازماندهی جوانان شهرستان لاهیجان افزود: امروز ملت شریف ایران و همه می توانند خیلی راحت در کنار دستگاه های اجرایی دولت بنشینند و به چشمان مسئولان نگاه کنند و هر نوع انتقادی را شفاف مطرح کنند و ترسی از این مسایل نداشته باشند درحالی که این انتقادها را نمی توانند به جاهای دیگر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان از مشکلاتی نظیر نداشتن شغل و درآمد مناسب سئوال می کنند و همه این مسایل را از دولت می خواهند و ما به عنوان نمایندگان دولت باید پذیرای انتقادات مردم و جوانان باشیم و سخنان آنان را بشنوییم و پاسخگو باشیم.

وی اظهارداشت: بسیاری از موضوعات که مطرح می شود فقط دولت نمی تواند پاسخ دهد و برخی از این مسایل که به آن منتقد هستیم دولت تولی گری آن را برعهده ندارد ولی در مقام پاسخ همگان دولت را طرف پاسخگویی می دانند.

وی با اشاره به اینکه باید نگاهمان را نسبت به دولت عوض کنیم یادآورشد: جوانان باید بدانند دولت کانون قدرت نیست و همه مسایل در اختیار دولت قرار ندارد و باید از خود نیز سئوال کنند و کارها را خود شروع کنند و دولت نیز به آنها کمک می کند.

فرماندار لاهیجان گفت: اکثر جوانان برنامه خوبی ندارند و باید برنامه برای خود ترسیم کنند و در این زمینه سرمایه گذاری نمایند و تشکیلات دولتی نیز از آنان حمایت می کنند و اگر جوانان برنامه ریزی نداشته باشند در دنیای امروز بتدریج از رقابت ها کنار گذاشته می شوند.

وی یادآورشد: جوانان باید نگاه های خود را تغییر دهند و خودشان را فعالتر کنند امروز ایجاد شغل برای همه جوانان در توان دولت نیست بلکه آنها باید خودشان تلاش کنند و به توانمندی خود اعتماد داشته باشند و دولت نیز با پرداخت تسهیلات کمک می کند.

وی اظهارداشت: دولت در مدیریت شهرستان ها جوان گرایی کرده است و برای جوان گرایی روی سیاست های خود ایستاده است و فضاهایی نظیر فضای نشاط ایجاد کرده است و ملت باید در کنار دولت باشد و در همکاری با هم امور پیش برود.

در این جلسه که با حضور مدیران برخی ادارات شهرستان لاهیجان برگزار شد تعدادی از جوانان نخبه و مدال آور شهرستان مشکلات خود را بیان کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =