ورودی اهواز زیر آب رفت/تلاش برای احداث سیل‌بند در مسیر پیشروی آب به سمت شهر

0 114

عصرکاسپین / ورودی اهواز از سمت اندیمشک با پیشروی آب رودخانه کرخه، هم‌اکنون به زیر آب رفته است.

با شکسته شدن سیل‌بند و انحراف آب کرخه از کانال سلمان در ورودی شهر اهواز، هم‌اکنون این منطقه به زیر آب رفته و نیروهای امدادی اعم از ارتش و سپاه با تلاش نیروهای کمکی مردمی در حال ایجاد سیل‌بند در ورودی شهر اهواز هستند.

در این منطقه در حال حاضر ماشین‌آلات سنگین با خاک‌برداری و انتقال سیل‌بندها در تلاش برای جلوگیری از پیشروی آب به سمت مناطق شهری از جمله کیانشهر و زردشت هستند.

هم‌چنین میدان پلیس اهواز نیز به زیر آب رفته است.

با افزایش حجم آب در پشت سیل‌بند ایجاد شده در محل اتوبان ورودی اهواز، اکنون نیروهای امدادی با افزودن نیوجرسی و گونی‌های خاک در حال استحکام‌سازی سیل‌بند هستند.

همچنین جوانان از مناطق مختلف اهواز از جمله منطقه خشایار و منطقه غیزانیه به این نقطه آمده و در حال کمک به نیروهای امدادی هستند.

از سوی دیگر آب از پشت سیل‌بند در حال گسترش به سمت دشت اطراف اهواز و پشت پارک آبی و میدان میوه و تره بار است.

در این شرایط، نیروهای مردمی و امدادی در تلاش برای احداث و امتداد سیل‌بند در مسیر پیشروی آب به سمت شهر هستند.

نیروهای خدماتی نیز در محل احداث سیل‌بند ورودی شهر در حال توزیع آب آشامیدنی و بسته‌های خرما بین جوانان و نیروهای امدادی هستند.

در این میان، فرمانده عملیات احداث سیل‌بند با شعار «هله هله اهواز» از جوانان اهوازی حاضر در محل که در حال کمک هستند، تشکر می کند.
با توجه به ایجاد خاکریز در امتداد اتوبان به نظر می رسد عملیات ایجاد سیل بند ورودی شهر با موفقیت در حال انجام است. با این وجود، ارتفاع آب در پشت سیل بند در آن سوی اتوبان در حال افزایش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =