پیام احمد رمضانپور بمناسبت ۱۲ فروردین و شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)

0 89

بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام موسی کاظم (ع) یادآور مقاومت ائمه اطهار در برابر جور و ستم حکام زمانه خود میباشد و به انسانها درس ایستادگی در برابر ظلم جابرین و مستبدین زمانه خود را میدهد.امید میرود شیعیان جهان راهروانی شایسته برای معصومین خود باشند.
۱۲ فروردین برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و مردم ولایتمدار ایران است، روز تحقق آرمان‌های ارزشمند انقلاب، بلوغ فکری و سیاسی امت اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی، امتی که با درایت و هوشمندی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این روز با حداکثر آرای خود انتخاب نمودند.
یاد و خاطره شهیدانی که با پیروی از آن پیر فرزانه، بساط ظلم و جور و استبداد را برچیده و بهار آزادی و استقلال به هموطنان گرامی پیشکش نمودند گرامی می داریم، روز ۱۲ فروردین، روز کاشتن نهال جمهوری اسلامی است، نهالی که امروز با خون شهیدان گلگون کفن به بار نشسته و به درختی تنومند بدل گشته است.
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ از درگاه باریتعالی عزت و افتخار بیش از پیش مردم و کشور را در سایه ی رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب خواستارم.

احمد رمضانپور نرگسی
عضو شورای اسلامی شهر رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =