پرداخت ۷۲ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان

0 127

عصرکاسپین/معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی با اشاره به پرداخت میزان غرامت به کشاورزان استان گیلان گفت: با تلاش مسؤولان ۷۲ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و باغداران پرداخت شده است.
پیمان معمار زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشاورزان باید بی‌دغدغه به فعالیت خود بپردازند، اظهار کرد: استان گیلان به دلیل شرایط آب و هوایی و خاک حاصلخیز و دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه کاشت محصولات کشاورزی است به همین دلیل باید تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه کشاورزان انجام دهیم.

وی با اشاره به پرداخت میزان غرامت به کشاورزان استان گیلان گفت: با تلاش مسؤولان ۷۲ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و باغداران پرداخت شده است تا این عزیزان بی‌دغدغه به کشاورزی خود بپردازند.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با اذعان به اینکه مابقی غرامت کشاورزان به‌زودی پرداخت می‌شود، بیان کرد: با پرداخت این ۷۲ میلیارد ریال میزان مبلغ پرداختی به مبلغ ۴۳۴ میلیارد ریال رسیده و در تلاشیم تا ۹ میلیارد تومان مابقی را به‌زودی پرداخت کنیم.

معمار زاده با اشاره به مهم‌ترین محصولات کشاورزی استان گیلان گفت: چای، برنج، بادام‌زمینی، مرکبات از مهم‌ترین محصولات کشاورزی استان هستند که در استان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − یک =