رانندگان استیجاری شهرداری رشت چشم انتظار امضای فرماندار رشت

0 128

عصرکاسپین /چندی پیش لایحه قرارداد رانندگان استیجاری با تعاونی شهرداری رشت در صحن شورای شهر رشت تصویب شد و برای تایید به فرمانداری ارسال شد که متاسفانه همچنان بلاتکلیف مانده است.

چندی پیش لایحه قرارداد رانندگان استیجاری با تعاونی شهرداری رشت در صحن شورای شهر رشت تصویب شد و برای تایید به فرمانداری ارسال شد که متاسفانه همچنان بلاتکلیف مانده است.

لایحه قرارداد رانندگان استیجاری شهرداری رشت با تعاونی شهرداری با حسن نیت اعضای شورای اسلامی شهر رشت تصویب و به فرمانداری ارسال شده است که با نظر مثبت فرمانداری تایید و اجرایی خواهد شد.

در این لایحه رانندگان استیجاری با قرارداد با تعاونی کارکنان شهرداری از بلاتکلیفی خارج خواهند شد و می توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند که با توجه به نوع کار این افراد ضروری به نظر می رسد.

امید است تا فرماندار شهر رشت با در نظر گرفتن وضعیت نابسامان اشتغال در استان گیلان و همچنین ضرورت ساماندهی این رانندگان با مصوبه شورای شهر موافقت نماید.

می توان امیدوار بود تا پس از قرارداد این رانندگان با تعاونی، سایر نیروهای شرکتی نیز از استثمار شرکت های خدماتی خارج شده و شرایط بهتری را تجربه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − یازده =