هواداران پرشور سپیدرود چشم انتظار تعیین وضعیت مالکیت باشگاه

0 93

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تلاش می‌کنیم تا حداکثر ۲هفته دیگر این باشگاه به مالک جدید منتقل شود.

عصرکاسپین / مریم بخشی گفت:بر اساس مفاد قرارداد انتقال مالکیت سپیدرود از علی کریمی مالک پیشین به کیومرث بیات مالک موقت، وی نمی تواند مالکیت این باشگاه را به کسی دیگری منتقل کند.
وی تاکید کرد:یکسری شروط و بدهی هایی در قرارداد بین علی کریمی و کیومرث بیات وجود دارد که کیومرث بیات نمی تواند تیم را به مالک جدید انتقال دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر ۲نفر متقاضی مالکیت باشگاه سپیدرود رشت هستند که اگر با علی کریمی به نتیجه برسیم انتقال انجام خواهد شد. مریم بخشی خاطر نشان کرد: به دنبال مالکی هستیم که توانایی پرداخت همه هزینه های تیم را داشته باشد.
وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان برای حمایت از افراد حقیقی یا حقوقی متقاضی مالکیت سپیدرود که توانایی پذیرش شروط قرارداد را دارند آماده است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان باقی نمانده است و تیم سپیدرود رشت باید بازیکنان مورد نظر را جذب کند سعی می کنیم تا حداکثر ۲هفته دیگر این باشگاه به مالک جدید منتقل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =