سرپرست استانداری گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش: ظرفیت‌ گیلان برای برگزاری جشنواره های ملی معرفی شود/ گیلان از نظر سرمایه‌های اجتماعی ، انسانی و فرهنگی جایگاه ارزنده ای دارد

0 89

سرپرست استانداری گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش:
ظرفیت‌ گیلان برای برگزاری جشنواره های ملی معرفی شود/ گیلان از نظر سرمایه‌های اجتماعی ، انسانی و فرهنگی جایگاه ارزنده ای دارد

عصرکاسپین / سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت‌ برگزاری جشنواره های ملی در حوزه های علمی،فرهنگی و آموزشی را دارد ؛خاطرنشان کرد: این ظرفیت ها باید در ابعاد ملی معرفی شوند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ عصر امروز جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست دکتر ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان و با حضور مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد .
در این نشست، زارع نیروی انسانی شاغل در آموزش و پرورش استان گیلان را در زمره بهترین نیروهای انسانی علاقمند به انجام وظایف و رسالت خود خواند و افزود: آنان ، ظرفیت‌ و توان برگزاری جشنواره های ملی در حوزه های علمی،فرهنگی و آموزشی را دارند ، لذا این ظرفیت ها باید در ابعاد ملی معرفی شوند چرا که گیلان از نظر سرمایه‌های اجتماعی ، انسانی و فرهنگی جایگاه ارزنده ای دارد.
سرپرست استانداری گیلان افزود: مهمترین و زیربنایی ترین عامل توسعه هر کشور آموزش و پرورش است که در این راستا، دولت تدبیر و امید به آن نگاه امیدوار کننده ای دارد.
زارع در تناسب با گزارش معاون سوادآموزی با تاکید به مشارکت و همکاری همه دستگاه های اجرایی ذی ربط ، خواست تا در جهت معرفی افراد بازمانده از تحصیل به معاونت سوادآموزی اقدام کنند.
سرپرست استانداری گیلان خاطرنشان کرد: فرمانداران، دهیاران، شوراها و بخشداران نیز باید در این پویش علمی-فرهنگی نقش آفرین باشند .
وی استفاده از ظرفیت انجمن اولیاء و مربیان را در ارتقای شاخص های آموزشی بسیار اثرگذار خواند و افزود:باید تلاش کنیم تا از ظرفیت اولیای دانش آموزان در کنار مربیان برای ارتقای شاخص های آموزشی بهره مند شویم و این نوع از مشارکت را ترویج نماییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =