فرماندار لاهیجان در ستاد مواد مخدر شهرستان: طرح بکارگیری موقت معتادان بهبود یافته در شهرداری و دهیاری‌ها اجرا می‌شود

0 119

فرماندار لاهیجان در ستاد مواد مخدر شهرستان:
طرح بکارگیری موقت معتادان بهبود یافته در شهرداری و دهیاری‌ها اجرا می‌شود

عصرکاسپین / فرماندار لاهیجان گفت: طرح بکارگیری موقت بهبود یافتگان در کارهای فصلی شهرداری و دهیاری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

ظهر امروز جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست فرماندار لاهیجان با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

فرماندار لاهیجان در این جلسه گفت: از جایی که خانواده نقشی حیاتی در دوران حساس ترک اعتیاد دارد و انگیزه لازم را در بیمار تزریق می‌کند باید مدیران مربوطه برای خانواده‌‌ها بسته‌های تشویقی در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه باید کمپ های موجود شهرستان اصلاح شده و به شرایط مطلوب و مناسب ارتقا یابند، افزود: استفاده و هدایت خیران نیکوکار شهرستان جهت کمک به کمپ های ترک اعتیاد شهرستان می تواند در کیفیت بخش بهتر کمپ ها از نظر بهداشت و… نقش موثری داشته باشد.

قرماندار لاهیجان گفت: معتادانی که مرحله درمان آنان پایان یافته باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که به دامن اجتماع برگردند و در این راستا طرح بکارگیری موقت بهبود یافتگان در کارهای فصلی شهرداری و دهیاری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

سید اسماعیل میرغضنفری بهره گیری از ظرفیت روحانیت را عامل مهمی در جهت جلوگیری از اعتیاد دانست و گفت: بحث مبارزه با مواد مخدر از حیطه یک ارگان خارج است و باید بستر سازی شود و با افزایش تعداد سمن‌ها که در دستور کار آن‌ها مبارزه با مواد مخدر ثبت شده است تلاش مضاعفی صورت گیرد. استفاده از ظرفیت عظیم بسیج و روحانیت به لحاظ جایگاه قابل قبول بین مردم تاثیر فراوانی در پیشگیری از مواد مخدر دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =