مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان ؛ امید بخشی به جامعه و پرهیز از سیاه نمایی از جمله وظایف اصحاب رسانه است

0 141

عصرکاسپین /عباس علیزاده مدیر کل اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد ، گفت : خبرنگاران چشمان بیدار ملت هستند و همراهی اصحاب رسانه به عنوان انعکاس دهنده ی خدمات مدیران اجرایی به مردم محسوب می شوند .
وی افزود : از جمله وظایف خطیر خبرنگاران این است که با امید بخشی به جامعه ، مدیران اجرایی را در جهت خدمت رسانی بیشتر یاری کنند .
وی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند در شرایط اقتصادی سخت حاکم بر کشور به جهت تحریم ها با قلم خود نقش آفرین باشند ، افزود : باید با همدلی و هم افزایی از گردنه های سخت عبور کنیم و خبرنگاران می توانند با تزریق امید به جامعه ،نقش بسیار مثبتی را ایفا کنند .
علیزاده خاطر نشان کرد : در فضای مجازی که امروزه گسترش بیشتری در کشور یافته است مردم به دنبال کسب اطلاعات در این فضا هستند و اصحاب رسانه نیز در فضای مجازی می توانند تاثیرات قابل ملاحظه ای در جهت امید بخشی به جامعه داشته باشند .
وی با اشاره به جنبه های مثبت فضای مجازی گفت : اگر چه برخی تخلفات از طریق فضای مجازی به سمع و نظر مردم می رسد اما این نگرانی نیز توسط موج رسانه ای برخی از رسانه ها گسترش می یابد که همه ی خدمتگزاران مردم و دستگاههای اجرایی متخلف هستند و خبرنگاران می توانند با دقت نظر و نگاه تیزبینانه خود از سیاه نمایی پرهیز کنند و با انعکاس صحیح مطالب به جامعه امید ببخشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × سه =