داماش گیلان به مصاف ملوان بندر انزلی می رود

0 199

تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور در بندرانزلی به مصاف ملوان می رود.

عصرکاسپین / مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: این دو تیم عصر سه شنبه هفته جاری پنجم شهریورماه در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

میثم محبوب افزود: این دیدار اولین دربی گیلان در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول باشگاه های کشور محسوب می شود که تیم فوتبال داماش گیلان در این دربی میهمان ملوان بندرانزلی است و امیدواریم که اولین دربی گیلان یک بازی تماشاگرپسند و پرگل باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم داماش گیلان در دو بازی گذشته خود نتایج خوبی کسب کرده و این تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز در بندرانزلی به مصاف تیم ملوان خواهد رفت تا با برتری در این دیدار، همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهد و یکی از تیم های صدرنشین باشد.

محبوب بیان کرد: به هرحال این بازی نیز همانند سایر دیدارهاست و سه امتیاز بیشتر ندارد و گرچه برای طرفداران و تماشاگران از حساسیت خاصی برخوردار است اما نگاه مسئولان و کادر فنی داماش در این بازی همانند سایر دیدارهاست و داماش برای پیروزی نیز در این مسابقه به میدان خواهد رفت.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: محرومیت دو بازیکن این تیم نیز به اتمام رسیده و داماش با تمام قدرت و توان در این دیدار حضور می یابد.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول کشور در بابل برابر تیم رایکا این شهر به نتیجه مساوی دست یافت و در هفته دوم نیز در رشت با نتیجه سه بر صفر برابر تیم سرخپوشان پاکدشت به برتری رسید و با کسب چهار امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار گرفت.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + ده =