فرماندار لاهیجان:رزمندگان لاهیجان نقش بی بدیلی در دفاع مقدس داشتند/ دفاع مقدس الگویی برای عبور از تحریم‌ها است

0 155

عصرکاسپین /میرغضنفری گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با اعمال تحریم‌های گوناگون به دنبال ایجاد نارضایتی عمومی هستند لذا دفاع مقدس الگویی برای عبور از این تحریم‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نشست هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان لاهیجان به ریاست سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار و با حضور فرمانده سپاه شهرستان و دیگر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

میرغضنفری با بیان اینکه رزمندگان لاهیجان نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و عملیات های گوناگون آن دوران داشتند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد فرماندهان وقت دفاع مقدس در این ایام مصادیق روشن جنگ را به مردم بگویند و مسائل را تبیین کنند.

وی تاکید کرد: امروز باید بگوییم چه اسطوره هایی داشتیم که با دست خالی و بدون چشم‌داشتی به جبهه ها رفتند و ۸ سال از ایران دفاع کردند و به واسطه حرکت ارزشمند آنها یک وجب از خاک ایران جابه‌جا نشد.

فرماندار لاهیجان ادامه داد: امروز بیش از همیشه نیاز است وحدت، انسجام، همبستگی ملی، فداکاری و فرهنگ مقاومت با تدبیر را در هفته دفاع مقدس تبلیغ کنیم.

وی تاکید کرد: نقش لاهیجان در دفاع مقدس باید تبلیغ شود چراکه در عمده عملیات ها رزمندگان لاهیجانی نقش اساسی ایفا کرده و ۶۵۰ شهید تقدیم کشور، اسلام و انقلاب کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + ده =