اقدام شوم پنج مرد افغانی با زن ایرانی

0 132

عصرکاسپین/ زن جوان که در پی خرید ملک در آکهی فروش اینترنتی برای دیدن ملک مورد نظر خود رفته بود مورد آزار و اذیت جنسی توسط پنج مرد افغان قرار گرفته بود. مارجه قضایی موفق به دستگیری سه نفر از آنها شدند.

چندی پیش زن جوانی با طرح شکایتی از آزار جنسی خود توسط پنج مرد افغان خبر داد و خواهان رسیدگی به پرونده شد.

این زن در تشریح ماجرا و نحوه آزار خود گفت: من در یکی از سایت‌های اینترنتی آگهی فروش ملکی را دیدم، پس از آن در تماس تلفنی با شماره‌ای که در آگهی ثبت شده بود اطلاعاتی به‌ دست آوردم و زمانی را برای دیدن آن ملک هماهنگ کردم.
شاکی ادامه داد: در زمان مقرر به محل رفتم و مردی که با او صحبت کرده بودم ملک را به من نشان داد، اما آن ملک توجهم را جلب نکرد. وقتی که می‌خواستم از آنجا بروم مرد که بعدا فهمیدم افغان است به من گفت ملک دیگری هم برای فروش دارد، به همین خاطر قرار شد مرا به آنجا ببرد، اما وقتی به آنجا رسیدیم یک لحظه ترسیدم و تصمیم گرفتم قبل از ورود به ملک برگردم که ناگهان آن مرد مرا به داخل هل داد و بعد هم با تهدید مرا مجبور به سکوت کرد.

این زن همچنین گفت: التماس می‌کردم و به او می‌گفتم هرچه بخواهد به او می‌دهم فقط اجازه بدهد من از آنجا بروم، اما آن مرد اصلا به حرف من اهمیتی نمی‌داد و پس از مدتی چهار نفر دیگر هم به آنجا آمدند و بعد هم به‌زور و تهدید نقشه‌شان را عملی کردند.
در پی این شکایت گروهی از مأموران که این حادثه در محدوده استحفاظی آنها اتفاق افتاده بود مسئول رسیدگی و بررسی اولیه پرونده شدند.

مأموران در تحقیقات خود سرنخ‌هایی به دست آوردند و از این طریق فردی را که با یکی از متهمان فراری در ارتباط بود شناسایی کردند. در ادامه مأموران از او خواستند در تماس با متهم فراری قرار صوری بگذارد و بگوید افرادی خواهان خرید ملک هستند، اما متهم باید آنها را از پاسداران به محل موردنظر ببرد. به‌این‌ترتیب مرد افغان در قراری صوری دستگیر شد و در بازجویی‌های اولیه به اتهام خود اعتراف کرد. در ادامه یکی دیگر از متهمان فراری نیز شناسایی و دستگیر شد. پس از آن با توجه به نوع جرم و ضرورت رسیدگی تخصصی، پرونده در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
در ادامه تحقیقات مأموران اداره شانزدهم بررسی‌ها و بازجویی‌ها را ادامه دادند. آخرین اخبار حکایت از آن دارد که مأموران اداره آگاهی موفق به دستگیری سه متهم فراری پرونده شده‌اند و به‌این‌ترتیب هر پنج متهم به مرجع قضائی معرفی می‌شوند تا به جرمشان رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =